Sunday, August 26, 2012

VAKOOU AMERICA ORIGINAL: BOXER ENERGY UNTUK LELAKI



VAKOOU AMERICA ORIGINAL: BOXER ENERGY UNTUK LELAKI

Vakoou adalah seluar dalam khas untuk lelaki yang dicipta dengan menggunakan bahan gentian magnet berkuasa tinggi (astronomic magnetic fiber material), dibalut menggunakan gentian buluh Nano berteknologi magnetik. Gentian terpiuh menjalinkan antara dengan anion fiber dan infrared. Daya magnet ajaibnya akan meresapi ke kelenjar dan seterusnya menghapuskan bakteria dan anti-radang, menghapuskan juga penyakit prostat dan penyakit kerap buang air kecil, sakit belakang, gejala-gejala kelesuan dan keletihan.

Dewasa kini, lelaki memang ghairah dengan penggunaan gajet berteknologi tinggi seperti telefon bimbit. Kita sedia maklum mengenai kesan radiasi yang dijana dari penggunaan telefon bimbit apatah lagi para lelaki amat gemar menyimpankannya di poket seluar tanpa menyedari ianya berdekatan dengan zakar. Dalam situasi ini, Vakoou bertindak sebagai penjaga zakar lelaki.

Khasiat Vakoou

+berfungsi sebagai agen anti-bakteria.
+meningkatkan peredaran darah dikawasan zakar.
+menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar.
+menyahbakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki.
+mengeluarkan kuasa magnetik dilingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel.
+menguatkan fungsi buah pinggang.
+menyuburkan sperma.
+mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal.
+mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia).
+meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang.
+menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.
+merawat kencing tak lawas.
+merawat gatal-gatal pada kawasan zakar dan peha.

VAKOOU AMERIKA dilengkapi dengan 16 magnet khas kesihatan multi-polar, dan tiada daya tarikan kepada barangan besi atau mengganggu fungsi peralatan elektrik, kad kredit, kad bank, kad pengenalan atau aksesori tubuh sepert jam dan lain lain.

1) MAGNET REKAAN KHAS Memulih dan mengembalikan kemagnetan dalam tubuh, anti-penuaan serta mengurangkan kolesterol dalam darah.

2) INFRA MERAH JAUH (FAR INFRA RED – F.I.R) Bertindak sebagai agen anti-septik (Pensterilan), menyahtoksin darah, mencairkan LDL (kolesterol tidak larut), melegakan otot-otot dan sendi-sendi.

4) ION SILVER & ION ARGENTUM Bertindak sebagai agen pensterilan dan pembasmian kuman (penyahbakteria). Ketinggian kadar pembasmian kuman sehingga 99.99%.

5) BINTIK TOURMALIN Juga dipanggil ‘Batu lombong Sembuh’ ini boleh memancarkan sejenis cahaya yang dikenali sebagai “Cahaya Kehidupan” yang terdiri daripada inframerah yang mempunyai gelombang sekitar 4-14 mikro panjang dan mampu mengeluarkan “ Udara Bervitamin” yang terdiri daripada ion-ion negatif.

Cara Memakai Vakoou

Pakai seperti seluar dalam biasa cuma pastikan zakar dihalakan keatas dan asingkan zakar dan buah zakar untuk kesan yang maksimum.

Cara Membasuh Vakoou

1.Gunakan air suhu bilik (bawah 30Âșc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
2.Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
3.Jangan merendam VAKOOU dalam bahan pencuci.
4.JANGAN basuh dengan mesin membasuh.
5.JANGAN menggunakan bahan peluntur semasa membasuhnya.
6.JANGAN mengeringkannya dengan alat pengering.
7.JANGAN sterika.
8.JANGAN jemur di bawah matahari.

Pilihan saiz Vakoou Amerika
SAIZ PINGGANG:

28-30 inci saiz M
30-33 inci saiz L
34-36 inci saiz XL
37-39 inci saiz XXL
40-42 inci saiz XXXL

sms : 019-2595019
Harga: RM100
Poslaju tambah RM10 (Jika anda order lebih dari 1 helai bayaran pos hanya sekali shj)

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...