Sunday, August 26, 2012

ZURIAT ATIKA BEAUTY



ZURIAT ATIKA BEAUTY

Zuriat Atika Beauty adalah dihasilkan bagi meningkatkan peluang untuk anda hamil. Ianya telah diformulasikan secara saintifik yang sah untuk mengoptimumkan kesuburan dengan selamat dan secara semulajadi, untuk lelaki dan juga wanita.

Zuriat Atika Beauty adalah satu-satunya supplemen menambah kesuburan melalui nutrien herba dengan kajian formula secara tradisional dari masyarakat Mali. ZURIAT menyediakan keperluan vitamin, mineral dan anti oksida lengkap untuk lelaki, serta wanita yang ingin hamil.

Zuriat Atika Beauty merupakan campuran herba-herba terpilih di mana kajian telah menunjukkan herba-herba tersebut dapat meningkatkan kesuburan dan meningkatkan peluang anda untuk mengandung.

Khasiat Zuriat Atika Beauty

+Meningkatkan kesihatan system reproduktif wanita juga lelaki.

+Menggalakkan keseimbangan hormon yang memainkan peranan utama dalam pusingan haid sihat dan ovulasi tetap, dan menyokong reproduktif wanita dan membina tisu-tisu reproduktif.

+Membantu mengelakkan kelahiran cacat.

+Menggalakkan pengeluaran sperma yang sihat dari segi kuantiti, berkualiti dan berketahanan. Kaya dengan sumber kuat anti oksidan untuk menyokong system reproduktif lelaki.

+Membantu meningkatkan peluang anda untuk hamil.

+Mengoptimumkan kesuburan dengan selamat dan semulajadi-untuk lelaki dan wanita

Kandungan Zuriat Atika Beauty

1)Jus Strawberi kaya dengan kanduangan fenol seperti antosianin dan elagitanin di mana warna merah yang ada padanya kaya dengan antosianin. Ia melindungi struktur sel dalam tubuh, mengurangkan kerosakan sel yang berpunca daripada radikal bebas dan mencegah kerosakan oksidan pada organ tubuh.

2)Jus Pink Jambu adalah sumber yang baik untuk kesihatan dan ada beberapa jenis vitamin dan mineral, termasuk vitamin C, A, kalsiam kalium dan folate. Ia adalah juga satu sumber gantian yang baik untuk membantu mencegah gastrousus kanser serta merendahkan tahap-tahap kolesterol. Ia mengandungi Lycopene yang sangat tinggi, sejenis anti oksidan yang mampu menghalang radikal bebas yang biasa menyebabkan kerosakan pada sel DNA.

3)Ekstrak Bayam Merah (Amaranthus Tricolor) kaya kandungan protein, lemak, karbohidrat, kalium, zat besi, amarantin, purin dan vitamin (A, B dan C). Daun bayam merah digunakan sebagai pengubatan berkhasiat untuk membersihkan darah sehabis bersalin dan memperkuatkan sperma.

4)Ekstrak Buni (Antidesma Bunius (L.) Spreng) dapat mengubati kekurangan darah.

5)Ekstrak Som Jawa (Talinum Paniculatum) berkhasiat pula untuk mengubati kitar haid yang tidak teratut, keputihan dan meningkatkan produksi air susu ibu.

6)Biophytum Petersianum telah lama dimanfaatkan oleh bangsa Mali untuk menyembuhkan luka, menebalkan dinding rahim (dinding rahim yang tebal memudahkan sperma melekat dan sekaligus memudahkan proses kehamilan).

Cara Guna Zuriat Atika Beauty

Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan sebelum sarapan pagi dan malam.

Kandungan 250ml

HARGA ZURIAT ATIKA BEAUTY: RM85 (poslaju free)
sms 019-2595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...