Saturday, September 22, 2012

3 Perkara Isteri Wajib Tahu untuk Puaskan Suami


Walaupun anda lihat suami anda puas setiap kali dia datang inzal, dia tidak semestinya puas dengan hubungan seks yang dia jalani dengan anda. Untuk berikan kepuasan kepada suami anda secara mutlak ketika hubungan seks, anda perlu tahu 3 perkara berikut:
Perkara pertama; Suami anda hanya akan alami orgasme yang sebenar jika dia benar – benar terangsang.
Walaupun suami anda datang inzal, tidak semestinya dia alami orgasm kerana orgasm yang sebenar – benarnya adalah orgasm yang terjadi dari perhubungan seks yang baik. Jika dia tidak terangsang dengan hubungan seks tersebut, dia hanya keluarkan air mani sahaja tanpa ada rasa puas di hati. Jadi, jika anda mahu puaskan suami anda ketika di ranjang, anda berikan dia rangsangan yang sepatutnya.

Perkara kedua; Suami suka melihat aksi anda.
Suami akan lebih terangsang jika dia melihat anda dalam keadaan yang seksi di ranjang. Contohnya, muka anda yang sedang kepuasan pasti akan memberi rangsangan kepada suami anda. Begitu juga dengan badan anda yang berada dalam kedudukan seksi, ia pasti akan membuatkan suami anda geram pada diri anda. Jaga penampilan diri anda dan keluarkan semua aset seksi anda ketika melakukan hubungan seks.

Perkara ketiga; Suami suka mendengar suara anda.
Suaran erangan pasti akan membuatkan suami anda lebih terangsang ketika melakukan hubungan seks. Jangan takut untuk bersuara kerana suami anda pasti akan beri yang terbaik untuk anda.

Ketiga – tiga perkara ini anda boleh guna untuk memuaskan suami anda di ranjang


No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...