Wednesday, January 23, 2013

SENSACREAM™ - Krim Lintah - Krim Untuk Penjagaan Zakar Lelaki



Sensa Cream adalah gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Istimewanya formula Sensa Cream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superbayang sudah terkenal dengan keberkesanan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. 

Dengan haruman lavender, ia juga mengandungi antiseptik dan aroma yang mengasyikkan. Sensa Cream sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar.

Semua ramuan yang terkandung di dalam Sensa Cream telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah. Dengan hormone pheromone yang terkandung di dalam lintah, ia juga mampu meningkatkan ghairah pasangan anda melalui deria bau.

Ternyata Sensa Cream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki, terutama yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lebih lama. 


Khasiat Hirudin :
  • Mengurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.
  • Mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan, sakit otot, kejang otot dan sengal-sengal badan.
Khasiat Pheromone :
  • Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan.
  • Dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin (intercourse).
  • Meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.
Khasiat Histamin :
  • Berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.
  • Dapat menyelesaikan penyakit seperti mati pucuk (erectile dysfunction), rasa dingin terhadap pasangan.
  • Mampu merawat masalah zakar kecil, mengecut, pendek dan lemah tenaga batin.

Khasiat Sensacream
  • Merawat sakit otot, kekejangan dan sengal badan
  • Membesar dan memanjangkan saiz zakar
  • Melambatkan ejakulasi agar tahan lama
  • Memaksimumkan ereksi agar zakar lebih tegang dan keras
  • Melancarkan perjalanan darah zakar
  • Mengurangkan pembekuan darah zakar
  • Membesarkan diameter saluran darahzakar
  • Ransangan seksual melalui bau agar menghairahkan pasangan
  • Lebih berkesan disapu pada waktu pagi

Kandungan Sensacream

Hirudin
Hirudin dapat menggurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.Apabila hirudin meresap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam saluran darah ianya mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan,sakit otot,kejang otot dan sengal-sengal badan.

Pheromone
Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan. Ia juga dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin(intercourse),meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.

Histamin
Histamin berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.Histamin juga dapat menyelesaikan masalah seperti mati pucuk(erectile dysfuntion), rasa dingin terhadap pasangan dan juga mampu merawat masalah zakar kecil,megecut,pendek dan lemah tenaga batin.

Minyak Zaitun
Minyak zaitun menjadi bahan penghantar bagi Histamin,Hirudin,Hyaluronidase untuk meresap ke dalam pembuluh darah. Ianya juga terbukti sangat baik untuk penjagaaan dan kelembapan kulit terutama bagi kulit zakar semasa sesi mengurut.

Halia
Curcumin yang terkandung dalam halia(zingiber officinale) boleh merangsang peredaran darah yang lemah serta meningkatkan rangsangan seksual terdadap pasangan dan mengurangkan tekanan darah tinggi.

Lada Hitam
Lada Hitam(piper Nigram) mengandungi bahan yang membantu melancarkan peredaran darah yang lemah serta sebagai pembekal nutrisi untuk kesihatan badan.

Cara / Panduan Penggunaan Sensa Cream
  • Sapu Sensa Cream pada keseluruhan batang dan kepala zakar pada waktu pagi sebelum keluar berkerja.
  • Jangan basuh atau lap selepas sapuan dibuat. Biarkan dan pergi kerja seperti biasa.
Tips
  • Amalkan penggunaan Sensa Cream tiap-tiap hari selama 40 hari yang pertama. Selepas itu hanya 2,3 hari sekali sudah memadai.
  • Sensa Cream seeloknya diamalkan bersama Sensaoil di mana Sensa Cream waktu pagi Sensaoil waktu malam. 
  • Sapuan hendaklah sampai ia menyerap ke saluran darah pada zakar

Harga Sensacream: RM70

Beli Sensacream Dengan Yakin
  • Sensacream berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT100100943K
  • Sensacream dihasilkan dikilang Bumiputera. Produk Halal.
Harga package Sensaoil + Sensacream = RM120


Testimoni pengguna Sensacream:

En Azizul Shah Bin Mohd Noor, Temerloh. (019-90259XX)
Saya telah menggunakan produk Sensacream sejak tahun 2007 apabila diperkenalkan oleh seorang rakan. Sensacream sungguh menakjubkan. Sejak saya menggunakan produk sensacream ini perubahan mendadak berlaku pada diri saya dari minggu-keminggu. Dengan kaedah urutan yang betul dan penggunaan yang konsisten, saya dapat merasai perubahan positif dalam masa 2 minggu sahaja. Saya dapati kekuatan kelakian saya juga bertambah. Saya rasa Sensacream boleh pergi jauh, dengan itu, saya terus mendaftarkan diri sebagai stokis bagi membantu lelaki-lelaki di luar sana. Saya dapati sensacream bukan sahaja untuk lelaki bermasalah sahaja tetapi sesuai untuk semua lelaki bagi mengekalkan keharmonian rumahtangga.

En Fadi, Bera. (013-95079XX)
Menggunakan Sensacream menjadi rutin saya setiap hari. Bak kata orang lebih baik mencegah dari merawat. Dengan itu tidak salah sekiranya saya mengambil langkah berani untuk mencuba Sensacream walaupun kali pertama saya mencuba produk tersebut. Kita makin hari makin berumur dengan itu banyak perkara yang perlu dititikberatkan terutama dari segi kesihatan dalaman. Setelah mencuba Sensacream, saya rasa ia sesuatu yang patut saya lakukan dari dahulu lagi. Ia membantu saya memantapkan lagi daya ketahanan lelaki saya serta menjadikan saya seorang suami yang lebih gagah kini di sisi isteri. Kebahagiaan isteri kebahagian kami bersama. Dengan itu menjadi tugas saya menjanjikan kebahagian kepada isteri. Kini setelah lebih 3 botol menggunakannya, saya mendapt saiz ideal dan ketegangan maksima yang diimpikan oleh semua lelaki. Terima kasih Sensacream!

En Zainuddin Bin Zainal, Petaling Jaya. (019-32850XX)
Sensacream mengubah tanggapan saya kepada produk berasaskan minyak lintah sebelum ini. Sebelum ini saya pernah juga menggunakan minyak lintah tetapi kesannya tidak seperti yang dikatakan. Setelah menggunakan Sensacream 2 bulan yang lalu, saya merasai kelainannya terutamanya sewaktu bersama isteri. Keintiman kami seperti pengantin baru katanya. Isteri sering menanti kepulangan saya dengan senyuman bermakna. Saya berbangga dengan kehebatan yang saya miliki kini. Sensacream menjadi idaman setiap lelaki yang inginkan kepuasan maksima.

En Mohd Sohermy Sabri, Banting. (012-37092XX)
Sensaoil banyak mengubah hidup saya. Dahulu saya rasa saya dah hebat. Tetapi sejak menggunakan Sensaoil hampir setahun lalu, isteri saya kata saya 10x kali lebih hebat dari dulu. Saya merasai kegagahan dan kekuatan dalaman yang luar biasa berbeza dengan sebelum menggunakan Sensaoil. Sensaoil mempunyai kehebatan dan kekuatan tersendiri.

Cara Pembelian Dan Pembayaran:

Buat pembayaran terus di salah satu akaun bank berikut:

1) Maybank ( Hafiz - 1623 4836 3910)

Selepas pembayaran, sila hantarkan pesanan ringkas seperti berikut untuk pengesahan.

Nama Produk > Kuantiti > Nama > Alamat > Jumlah amaun dan nama bank ke 019-2595019

Selepas pembayaran disahkan, kami akan pos pesanan anda dalam masa 24 jam(hari bekerja) menggunakan pos laju dan anda akan terima tracking kod dari kami. Biasanya antara pukul 6-7 petang.
CUSTOMER SUPPORT / CONTACT US / WHATSAPP : 019-2595019)

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...