Saturday, April 20, 2013

Bagaimana Hendak Memberi Pasangan Lelaki Anda Mengalami Orgasm Yang Luar Biasa?

Bagaimana Hendak Memberi Pasangan Lelaki Anda Mengalami Orgasm Yang Luar Biasa?


Bagaimana Hendak Memberi Pasangan Lelaki Anda Mengalami Orgasm Yang Luar Biasa? –orgasm? Sekarang adalah dunia moden. Anda tidak perlu menunggu lelaki memuaskan diri anda, anda boleh puaskan diri anda sendiri dengan memuaskan pasangan lelaki anda. Anda tidak perlu malu – malu di atas ranjang kerana ia adalah gelanggang nafsu. Jika anda ragu – ragu atau malu – malu, anda sendiri yang akan rasa tidak puas nanti.
Perkara pertama yang anda perlu mahir adalah yakin ketika melakukan hubungan seks. Jika selam anda hanya menerima serangan dari pasangan anda, sekarang, anda perlu yakin untuk mengambil alih tugas serangan dari pasangan anda. Ubah pemakaian anda kepada pemakaian yang seksi. Ketika suami anda masuk ke dalam bilik tidur, anda dengan sengaja keluar dari selimut sambil memakai baju tidur yang seksi.

Dengan yakin, anda goda pasangan lelaki anda dengan lenggok seksi anda. Tukar imej anda dari gadis yang malu – malu pada wanita yang mahukan seks. Sambil berjalan ke arahnya, anda godanya dengan senyumannya. Anda tanggalkan baju pasangna anda dan buka seluar pasangan anda. Kemudian anda lakukan blowjob dan apabila zakar pasangan anda sudah cukup tegang.

Tolak dia ke atas katil, dan masukkan zakar ke dalam vagina anda dengan kedudukan anda berada di atas dan dia di bawah. Percayalah, pasangan anda pasti akan tidak akan duduk diam akan serangan dari anda ini. Gerakkan pinggul dengan laju dan kemut zakar suami anda dengan sangat rapat.

Sambil itu anda cakap kata – kata lucah pada suami anda. Katakan anda sudah lama geram pada zakar suami anda. Katakan padanya, dari pagi lagi anda sudah menahan nafsunya. Saya pasti, malam itu akan terjadi pertarungan yang dasyat kerana pihak lelaki tidak suka akan kekalahan. Jadi, dia akan berusaha sebaik mungkin untuk memuaskan anda seperti mana anda puaskan dia

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...