Saturday, April 20, 2013

Pemahaman Tentang Seksual Wanita Yang Kebanyakan Lelaki Tidak Tahu


Pemahaman Tentang Seksual Wanita Yang Kebanyakan Lelaki Tidak Tahu

Pemahaman Tentang Seksual Wanita Yang Kebanyakan Lelaki Tidak Tahu - Jika anda ingin menjadi lelaki yang lebih baik daripada kebanyakan lelaki tentang kepuasan seksual wanita, anda perlu
memahami perkara-perkara yang kebanyakan lelaki tidak tahu.

Anda perlu tahu apa yang diinginkan wanita di dalam bilik tidur. Artikel ini akan menjelaskan apa yang wanita mahu dan bagaimana untuk mempunyai hubungan seks yang lebih baik …

1. Wanita Menyukai Suasana Yang Romantik
Romantik adalah cara sosial yang boleh diterima bagi wanita untuk meluahkan seksualiti mereka kepada umum atau dalam senario yang bukan-seksual.Sebab itulah mengapa membawa wanita anda keluar untuk makan malam (dan berkongsi perbualan yang menarik) atau memasak bagi wanita anda di rumah dan makan dengan cahaya lilin sentiasa membawa kepada seks … ia sangat romantik dan wanita suka romantik.
Membawa wanita anda keluar untuk makan malam atau memasak untuknya selama sekurang-kurangnya sekali seminggu dan dia akan mahukan lebih seks. Hanya pastikan anda mempunyai perbualan yang menarik ketika makan makan kerana perbualan seperti foreplay untuk wanita.

2. Seksual Wanita Berbentuk Penyerahan
Hakikatnya seksual wanita adalah seksual yang berbentuk penyerahan yang bermaksud mereka tidak mahu menjadi ketua di dalam bilik tidur. Anda tahu apa maksudnya kan?
Ya, anda memahaminya…
Jika anda ingin memberi wanita anda SEKS YANG LEBIH BAIK – anda perlu menjadi ketua. Anda perlu mengarahkan tembakan dan membawanya melalui pengalaman seksual keseluruhan. Kebanyakan lelaki tidak memahami dan itulah sebab utama mengapa mereka kecundang di atas katil.

3. Perkara Antara Telinganya sangat Kritikal
Perkara di antara telinga beliau sudah tentu otaknya.Dan jika anda mahu memberi wanita anda seks yang lebih baik, anda perlu melakukan apa yang kebanyakan lelaki gagal untuk lakukannya di dalam bilik tidur – anda perlu untuk merangsang fikirannya.Di dalam bilik tidur, anda lakukan dengan PERBUALAN KOTOR. Jika anda ingin memberi wanita anda hubungan seks dengan cemerlang dan baik, anda perlu bercakap kotor. Tidak ada cara yang lain.

4. Wanita Suka Seks Kotor
Ya, saya tahu ia tidak seperti apa yang telah kita diberitahu. Masyarakat kita sangat dingin dan mempercayai wanita mahukan kelembutan, kehalusan, seks yang lembut dan mereka akan terkejut oleh sesuatu yang nakal atau kotor. Kebenarannya seks kotor akan membuatkan wanita teruja. Ia membuatkan mereka basah. Ia membuatkan mereka klimaks. Untuk memberi wanita anda seks yang lebih baik – jadikan ia kotor.

5. Jangan Hanya Memikirkan Tentang Kelentitnya
Sesetengah lelaki tidak boleh membuat wanita mereka klimaks (mereka tidak tahu bagaimana atau tidak peduli). Kebanyakan lelaki hanya memikirkan tentang kelentitnya dan oleh itu, mereka hanya memberi tumpuan kepada klitoris wanita untuk membutkan mereka orgasm. Mereka tidak akan memberikan wanita mereka teknik yang berubah-ubah, mega seks yang sebenar.

Untuk memberi wanita anda menggunakan teknik yang berbeza, mega seks yang sebenar (teknik yang tidak pernah membuatkan dia penat atau bosan), anda perlu memberinya mengalami orgasm faraj.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...