Saturday, May 18, 2013

Apply Line Streamyx



Mungkin ada dikalangan rakan-rakan, saudara-mara, orang-orang kampung kita nak juga register dan download.


Sesiapa nak apply Streamyx bolehlah PM aku. 

Ini bagi memudahkan dikalangan kita yang sibuk & tiada masa nak pergi register dimana-mana outlet streamyx. Nak ambil cutilah, nak bawa kereta masalah parkinglah, dan macam-macam masalah lagi. Tak perlu susah-susah... aku boleh tolong. Dibawah ni aku ada sertakan beberapa pakej dan info.

Kalau takde line telefon pun boleh apply sekali, takde masalah... aku kasi setelkan semua. Korang duduk goyang kaki aje.. tahu-tahu boleh pakai aje...

Info

Semua pakej tu free modem. Modem akan dibekalkan semasa kontraktor streamyx datang buat installation & pengaktifan ke premis/rumah.

(Sekarang Promosi Free Modem Wireless, Free Dect Phone (Cordless Phone) & Free Call TM Fixed Line To TM Fixed Line... Cepat!! Cepat!! Jangan Lepaskan Peluang...)

Kalau nak register untuk company pun boleh takde masalah punya..


Pakej
Streamyx 384k (With Modem Wired) – RM60 (Streamyx Combo Wired) Downstream=384k Upstream=128k

Streamyx 512k (With Modem Wireless) – RM90 (Streamyx Combo Wireless) Downstream=512k Upstream=256k

Streamyx 1.0M (With Modem Wireless) – RM110 (Streamyx Combo Wireless) Downstream=1.0M Upstream=384k

Streamyx 2.0M (With Modem Wireless) – RM130 (Streamyx Combo Wireless) Downstream=2.0M Upstream=512k

Streamyx 4.0M (With Modem Wireless) – RM140 (Streamyx Combo Wireless) Downstream=4.0M Upstream=512k


Streamyx 8.0M (With Modem Wireless) – RM160 (Streamyx Combo Wireless) Downstream=8.0M Upstream=512k

Untuk upgrade aku dah tak buat lagi..Sudah STOP kalau nak register baru sahaja aku buat (Yang belum ada streamyx & baru nak apply sahaja aku buat.. Harap Maaf)

Siapa yang berminat boleh PM aku atau YM chulax12@yahoo.com dan sertakan:-

1) Nombor Telefon Yang Nak Pasang Streamyx Tersebut
2) 2 Pilihan Username
3) Nombor Contact (Hand Phone)
4) Nama Penuh
5) Alamat Lengkap
6) Nombor Kad Pengenalan

(Segala butiran peribadi adalah selamat disimpan & TIDAK akan didedahkan pada sesiapa)

Daftar Streamyx, UNIFI, P1, Time Broadband, Line Telefon TM, Maxis Fibre dan Celcom Broadband anda secara online di sini dengan PERCUMA. 

Call/SMS/Whatsapp/Viber : 0192595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...