Saturday, May 11, 2013

MUDAHNYA mendaftar pakej internet Streamyx/Unifi di Pakej Internet



MUDAHNYA mendaftar pakej internet Streamyx/Unifi di Pakej Internet

1. Tiada Bayaran
Pendaftaran di Pakej Internet tidak memerlukan bayaran untuk pendaftaran Streamyx/UniFi. Pendaftaran Streamyx/UniFi dengan pihak kami adalah percuma. Kami hanya meminta bayaran pendaftaran untuk pakej Celcom Broadband di mana ia adalah bayaran wajib untuk permohonan pakej Celcom Broadband.

2. Perkhidmatan 24/7
Anda boleh mendaftar pakej internet dengan kami pada bila-bila masa dan permohonan anda akan terus diproses sebaik sahaja kami menerima permohonan anda.

3. Penjimatan Masa
Anda tidak perlu lagi membuang masa menunggu giliran di TM Point kerana anda boleh mendaftar dengan kami secara online dengan mengisi borang permohonan yang tidak akan mengambil masa yang lama.

4. Perlindungan Privasi
Maklumat pendaftaran anda akan dipastikan selamat oleh pihak kami.

5. Proses pantas
Proses permohonan anda dengan pihak kami adalah pantas kerana kami akan terus memproses permohonan anda sejurus setelah menerimanya.

6. Permohonan Ringkas
Kami menyediakan permohonan yang ringkas dan padat. Anda tidak perlu mengisi borang yang panjang. Kami memudahkan segalanya untuk anda.

7. Perkhidmatan Seluruh Malaysia
Kami menyediakan perkhidmatan ini dengan kesedaran bahawa ramai yang tinggal jauh daripada TM Point. Jadi dengan kami anda boleh mendaftar secara online di mana-mana sahaja dengan mudah

KLIK sini untuk daftar Streamyx & Unifi----->http://www.emailmeform.com/builder/form/6TdkdfUPH2

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...