Saturday, May 11, 2013

Puncak Pancutan Pada Isteri


Puncak Pancutan Pada Isteri

Puncak Pancutan Pada Isteri - Dalam aktiviti-aktiviti seks dikenal sebuah istilah iaitu squirting. Jadi, apa itu sebenarnya squirting? Layaknya lelaki, wanita juga akan mengalami ejakulasi apabila melakukan aktiviti seks.

Ejakuliasi yang dialami wanita inilah yang dinamakan squirt. Biasanya, proses ini akan diikuti dengan keluarnya cairan khususnya apabila anda mengalami orgasme.

Lalu, bagaiamana cara mendapatkan squirt kerana faktanya tidak semua wanita mengalami ejakulasi hingga tahap ini?
Biasanya, wanita perlu menerima rangsangan terlebih dahulu sebelum proses ejakulasi squirt.

Kaedah santai dalam melakukan rangsangan jika memang belum terangsang dan mengeluarkan cecair adalah lebih baik dan kesabaran perlu dilakukan. Justeru jika dipaksa oleh pasangan maka si wanita tidak boleh mencapai puncak ghairah seksualnya dan ada kemungkinan aktiviti seks menjadi biasa saja atau hambar.

Sebagai pasangan belajarlah cara membuat isteri anda mencapai titik ejakulasi. Faktanya, anda boleh menggunakan jari untuk merangsang isteri anda sebelum melakukan aktiviti seks atau alat bantunan seks seperti vibrating ring untuk melaksanakan tugas ini.

Setelah cecair bening keluar maka di situlah puncak kenikmatan dalam melakukan aktiviti seks. Biasanya, isteri anda akan meminta rehat sejenak kerana kawasan vitalnya menjadi sangat sensitif. Tapi bukan bererti bahawa aktiviti seks anda dan pasangan berhenti sampai di situ.
Anda harus sabar menunggu beberapa saat untuk kemudian pasangan meminta anda untuk melakukan hal tersebut kembali.

Perlu diingat! Tidak semua wanita boleh mencapai puncak squirt walaupun jika anda sudah melakukan tips di atas. Jangan melakukan paksaan dan kecewa terlalu berlebihan dengan ragam isteri ini. Jika memang tidak boleh maka cuba di lain waktu dan lakukan penerokaan seks yang lain, kuncinya anda perlu kreatif.

Kuncinya juga adalah rileks dan tenang ketika melakukan aktiviti ini kerana wanita yang terlalu serius atau stress ketika melakukannya akan menjadikannya trauma, berasa jijik atau jemi.

Selain itu, sebenarnya squirt sangat penting kerana inilah puncak kenikmatan mereka saat berhubungan intim dengan suami tapi tidak ada yang boleh memaksa metabolisme tubuhnya juga anda.

Bezakan pula apakah cecair tersebut memang cecair squirt atau hanya urine kerana seringkali yang keluar adalah urine dan bukan cecair squirt itu sendiri. Anda harus cekal dan berusaha! Puncak Pancutan Pada Isteri

Jika memang ingin mendapatkan sensasi tersebut maka cuba saja tips di atas, semoga saja isteri anda berada di puncak ghairah dan mengeluarkan cecair squirt. Ingat, seks merupakan sebahagian dalam kebahagian rumahtangga. Hal inilah yang merupakan rahsia suami isteri bahagia


Daftar Streamyx, UNIFI, P1, Time Broadband, Line Telefon TM, Maxis Fibre dan Celcom Broadband anda secara online di sini dengan PERCUMA. 
 
Call/SMS/Whatsapp/Viber : 0192595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...