Saturday, May 4, 2013

Sekadar pengetahuan...


Khasiat Air Mani Suami Untuk Isteri Yang Kita Jarang Tahu


Rasanya bukan saya seorang saja yang bertanya kenapa orang lelaki bila dia dah berkahwin perutnya akan buncit. 
Selalu juga saya dengar orang cakap macam ni, sekarang ni kurus. Dah kawen nanti mesti gemuk.?
Walaupun istilah gemuk dan buncit itu tak sama, tapi dalam konteks ini ianya membawa maksud yang serupa, iaitu perut naik. Tapikenapa ye?

Persoalan itu terjawab akhirnya selepas saya baca satu artikel dalam Majalah Maskulin edisi Ogos 2009, 
Jadi rasanya elok juga berkongsi dengan rakan-rakan info pasal ni. Artikel yang anda akan baca nanti mungkin ada yang mencelarukan perasaan. 
Mungkin rangsangan dirinya sedikit terganggu. Tapi ketahuilah, saya tiada niat untuk berkata lucah ke apa kat sini. 
Anggaplah ianya satu info yang patut diberi perhatian bagi anda yang bergelar lelaki terutamanya. Perempuan pun sama juga. 
Takkanlah suami nak isterinya slim anggun menawan tapi perut suaminya boroi ke depan sampai nak tengok kaki sendiri pun tak nampak hehe. 
Sama-samalah berusaha supaya dua-dua maintain slim dan bergaya.

Kita sambung lagi.

Kebuncitan lelaki ini berlaku apabila cecair daripada isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman 
dan sekaligus akan mudah membuatkan perut menjadi buncit. Faktor itu juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding 
lelaki bujang. Ooo?

Namun jika hubungan kelamin tidak dilakukan dalam tempoh yang lama, perut mereka akan kembali kendur dan zakar pula akan mula mengecut. 
Selalunya berlaku kepada lelaki yang dah bercerai, mereka yang dah lama menduda atau selalu sibuk dengan kerja sampaikan tuntutan nafkah batin diabaikan. 

KHASIAT AIR MANI SUAMI UNTUK ISTERI

Ada khasiat rupanya. Kepada wanita yang sudah berkahwin, dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan mempunyai mood yang lebih baik. 
Kulit isteri lembut hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan berkhasiat. 
Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat, 
ia juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap ke dalam tubuh isteri.

Ooo patutlah wanita yang dah berkahwin ni nampak lebih gebu. Tapi rasanya awal2 kahwin je kot. 
Dah beranak 3, mulalah kulit berlipat? Kena sama2 pandai jaga badan lepas kahwin...

Khasiat lain sperma untuk wanita:

Rambut isteri semakin hitam dan berkilat.
Mengurangkan jerawat.
Campuran sperma dalam tubuh isteri akan menghasilkan berjuta2 hormon yang membuatkan wanita lebih ceria dan gembira.
sapu pada payudara dan muka jd tegang dan montok 


EDAH DAN AIR MANI

Dalam Islam, tempoh edah diberi kepada isteri yang baru bercerai adalah untuk menghilangkan air mani bekas suami yang masih berada dalam tubuh badan isteri, 
supaya tak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus melakukan hubungan seks dengan suami baru.

Ada logiknya juga. Setiap hukum dan ketentuan dalam Islam mesti mempunyai sebab yang tertentu sama ada kita tahu atau tidak. 
Tak perlulah buah tafsiran atau tohmahan terhadap agama sendiri hingga terjadinya murtad. Kajilah dulu kalau boleh. Memang diyakini Islam itu benar.









Daftar Streamyx, UNIFI, P1, Time Broadband, Line Telefon TM, Maxis Fibre dan Celcom Broadband anda secara online di sini dengan PERCUMA. 
 
Call/SMS/Whatsapp/Viber : 0192595019