Friday, February 14, 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee Dengan Cepat

Adakah anda berminat untuk mengetahui cara daftar ahli Shaklee secara mudah tanpa perlu ke pejabat mereka.Dengan menjadi ahli Shaklee anda boleh membuat pembelian pada harga member dan dalam masa sama boleh menambah side income bagi menampung perbelanjaan bulanan.
Ini kerana pejabat Shaklee hanya berada di beberapa lokasi seperti Subang Jaya, Wangsa Maju, Penang, Ipoh,Johor Bahru,Kota Bharu dan Kota Kinabalu.Sudah pasti ada nada pertanyaan dalam fikiran anda seperti di bawah?
Alamak perlu ke saya pergi ke sana untuk menjadi ahli Shaklee dan bagaimana untuk membuat pembelian produk Shaklee?
Sesuai dengan peredaran zaman,anda boleh mendaftar ahli Shaklee dengan melalui online atau melalui saya.Alhamdulillah saya berada di Serdang dan boleh pergi ke HQ bagi menghantar borang permohonan anda.Apabila sudah selesai saya akan memberikan nombor ahli yang boleh anda gunakan semasa pembelian produk.
Sebagai upline anda saya akan berusaha memberikan khidmat yang terbaik supaya anda boleh lakukan perkara yang sama juga nanti.Tidak akan timbul isu perebutan ahli kerana saya percaya rezeki adalah sudah ditentukan bahagian masing-masing olehNya.
Contoh Produk Shaklee
Bagi yang hanya ingin menjadi pengguna produk Shaklee juga tidak ada masalah.saya turut akan menjemput anda ke dalam group bagi kita berkongsi info menarik berkaitan produk Shaklee.Dapat juga untuk kita menjalin ukhwah sesama ahli kumpulan.

Cara Daftar Ahli Shaklee

Caranya adalah cukup mudah dan tidak memerlukan modal yang besar.Terdapat 2 cara daftar ahli Shaklee dan anda boleh memilih mengikut pilihan anda.
Anda boleh membuat pembayaran yuran keahlian Shaklee sebanyak RM75 bagi yang tinggal di semenanjung dan RM85 bagi yang ada di Sabah & Sarawak.Anda akan mendapat kit yang mengandungi info berkaitan produk Shaklee.Dalam masa yang sama,saya akan membantu dalam menunjukkan cara membuat pembelian.Jika ada yang berminat untuk menjadi ahli di bawah anda adalah petanda baik dan kita akan berusaha tanpa melalui paksaan.Tidak siapa berminat masuk ke dalam bisnes kalau ada unsur paksaaan bukan.Biarlah mereka menjadi ahli dengan kerelaan hati dan tidak akan menyebabkan kita berasa serba salah pula selepas itu.
Cara yang kedua adalah membuat pembelian melebih 200uv atau jumlah harga produk terkumpul adalah lebih RM670.Ini melayakkan anda untuk mendapat keahlian Shaklee secara percuma.Anda bebas untuk memilih cara satu ataupun cara dua.
Sekali lagi bagi yang berminat boleh menghubungi saya di talian 0192595019 (Whatsapp/SMS) dan kami akan membalas dengan segera setiap pertanyaan anda.

Kelebihan Daftar Ahli Shaklee Dengan Kumpulan Kami

Anda mesti ingin mengetahui apa faedah yang anda dapat dengan membuat pendaftaran ahli Shaklee.Lebih-lebih lagi jika berdaftar dengan kumpulan kami yang mempunyai kelainan dalam membimbing ahli mereka.Untuk itu anda boleh merujuk artikel di link ini dan kami menceritakan kelebihan yang bakal anda perolehi yang membuatkan anda tidak sabar untuk menjadi ahli.
Di sini saya akan terangkan kelebihan daftar ahli Shaklee untuk anda memahami dengan lebih lanjut.
[red_tick_list width="100%"]
  • Pembelian pada harga ahli
Setiap ahli Shaklee,boleh membuat pembelian produk pada harga ahli.Bukan itu sahaja,setiap produk mempunyai point yang tertentu dan jika cukup syaratnya,anda akan mendapat ganjaran tunai.Anda sudah mendapat 2 keuntungan dalam satu masa.
  • Tidak perlu maintain point dan pembelian bulanan
Bagi yang berminat untuk menjadi pengguna produk Shaklee sahaja,anda tidak perlu maintain point dan kekal aktif sebagai ahli Shaklee.Anda juga tidak perlu membuat pembelian setiap masa dan boleh memilih produk apa yang hendak dibeli.
  • Mendaftar sendiri di cawangan Shaklee.
Anda juga boleh ke cawangan Shaklee untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee yang sah.Untuk itu anda perlukan sponsorship atau nombor upline semasa proses pendaftaran tersebut.Anda boleh menggunakan nombor Id saya iaitu 1110337.
Dan selepas ini jika ada yang berdaftar di bawah anda pula,anda boleh menggunakan id anda sendiri dan mereka akan berada di bawah anda pula.Saya akan membantu anda dan downline anda supaya mereka dapat membuat pemasaran dalam bisnes Shaklee dengan mudah.
Anda boleh daftar ahli Shaklee dengan klik butang di bawah atau menguhubungi kami untuk maklumat lanjut
Whatapps/SMS Ke 0192595019 untuk daftar ahli
Jadi bertindak dengan pantas untuk daftar ahli Shaklee untuk menerokai dan mempelajari secara lebih mendalam berkaitan Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...