Thursday, February 13, 2014

KEAHLIAN SHAKLEE

Kenapa saya perlu menjadi ahli Shaklee? Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?

Itulah persoalan yang meniti di bibir kita apabila diajak untuk menyertai Shaklee. Saya tidak menafikannya,kerana suatu masa dahulu,saya juga berperasaan demikian. Oleh itu,saya sangat berbesar hati untuk berkongsi kelebihan dan keistimewaan ber"bisnes" dengan Shaklee.

Soalan pertama : Kenapa saya perlu jadi ahli Shaklee?
Sekiranya anda seorang pengguna tegar atau tetap produk Shaklee...DAFTARLAH SEGERA!!
Banyak faedahnya yang anda akan dapat :
1) dapat beli produk Shaklee dengan harga yang lebih rendah dari harga retail. Diskaun 10%-20% dr harga retail.
2) boleh dpt cash bonus berdasarkan pembelian setiap bulan. Lagi banyak kita beli...lagi banyak ler kita dapat.(mengikut term n condition)
3) boleh dpt free 1 produk...dengan setiap 6 pembelian produk yg sama. Setiap bulan,Shaklee akn mempromosikan satu produknya dengan setiap 6 pembelian,akan percuma 1. So, anda boleh berkongsi dengan sedara-mara atau rakan anda utk merebut promosi ini.
4) anda boleh berbisnes untuk mendapatkan income tambahan tanpa perlu meninggal keluarga.

Soalan kedua : Bagaimana saya hendak mendaftar ?
1) anda boleh membuat pembelian sekurang-kurangnya RM650 dalam satu resit untuk melayakkan anda mendaftar keahlian secara PERCUMA.
atau 
2) anda perlu membuat pembayaran RM75 (termasuk postage).

Sekiranya anda berminat,anda boleh berdaftar dengan saya MOHD HAFIZ MOKHTAR , ID : 
1110337 atau terus ke branch yang berdekatan menggunakan nama dan ID saya sebagai sponsor. 

Soalan ketiga : Adakah saya perlu renew keahlian saya setiap tahun?
Tidak perlu... at least anda buat pembelian sekali sahaja setahun.

Soalan keempat : Boleh kah saudara dan rakan2 saya menggunakan ID saya utk membuat pembelian?
Boleh...dan sangat boleh kerana ia akan menambah pembelian anda ..dan melayakkan anda untuk mendapat lebih cash bonus.

Soalan kelima : Apakah yang akan anda dapat apabila menyertai Shaklee dengan saya??


1) anda akan mendapat starter kit daripada Shaklee yg penuh dengan info produk dan info Shaklee
2) anda akan dapat menyertai secret group saya untuk info dan bimbingan
3) anda akan mendapat konsultansi tentang produk Shaklee secara percuma
4 ) anda akan dibimbing/coaching secara percuma untuk memajukan bisnes anda

MARILAH SERTAI SHAKLEE BERSAMA SAYA....
Sebarang pertanyaan...jangan malu-malu untuk menghubungi saya, MOHD HAFIZ  MOKHTAR di talian 019-2595019 atau email chulax12@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...