Sunday, March 30, 2014

Pakej Unifi

P/S* – Jika coverage Unifi tidak terdapat lagi di tempat anda, saya syorkan untuk mendaftar pakej Streamyx dahulu. Untuk melihat pakej Streamyx boleh klik —>DI SINI<—

Asas Unifi

UniFi adalah perkhidmatan jalur lebar yang menggunakan gentian optik untuk menyampaikan internet berkelajuan tinggi, telefon dan perkhidmatan IPTV ke rumah pelanggan. Jenis teknologi yang digunakan untuk menyampaikan perkhidmatan UniFi ke rumah pelanggan akan bergantung kepada jenis premis pelanggan.
Jika premis pelanggan adalah jenis atas tanah, Gentian ke Rumah (FTTH) akan digunakan manakala jika premis pelanggan adalah bangunan tinggi, Talian Pelanggan pada berkelajuan tinggi Digital 2 (VDSL 2) akan digunakan.

Kelebihan Unifi :

- Muat turun (download) filem yang berkualiti (DVD) dan klip video muzik dalam tempoh yang singkat.
- Menonton TV melalui jalur lebar (Protokol IPTV-Internet televisyen) di mana saluran TV boleh diakses melalui rangkaian swasta dalam format definisi tinggi (High Definition) dengan stabil. IPTV juga menawarkan kandungan interaktif melalui ciri video atas permintaan (Video On Demand).
- Bekerja dari rumah dan terus berhubung dengan pejabat, pelanggan atau rakan perniagaan di mana sahaja di dunia dalam masa sebenar melalui internet berkelajuan tinggi, video dan sambungan telefon.
- Nikmati pengalaman membeli-belah yang lebih mudah dan selamat dan pengalaman e-dagang tanpa perlu meninggalkan rumah dengan melayari kedai maya dalam talian. Bermain permainan resolusi tinggi secara dalam talian (online) dengan orang-orang dari seluruh dunia.
- Belajar secara online dan mengambil bahagian dalam perbincangan kelas maya dengan tutor dari seluruh dunia dan membuat penyelidikan yang cekap dengan memuat turun (download) buku-buku, jurnal dan majalah lebih cepat.

Pakej Unifi di sertakan sekali dengan alatan / kemudahan seperti di bawah secara percuma :

-Free Wifi Modem
-Free Cordless Phone
-Free HyppTV Set-Top-Box (STB)
-Free Broadband Termination Unit (BTU)
-Free TM Wifi ID
-Free call ke talian tetap TM Seluruh Malaysia
-Flat Rate RM 0.10 sen/minit ke mobile phone
—————————————————————————————

Promosi Unifi

-Percuma Pemasangan (Waktu Yang Terhad Sahaja)
-Percuma Kos Pengaktifan
-Percuma peralatan bernilai RM800
-Tidak Perlu Deposit

JANGAN LEPASKAN PROMOSI HEBAT INI! DAFTAR UNIFI SEKARANG!

peralatan

Pakej Unifi VIP 5 RM149

packages-vip5-boxAutopay

Pakej Unifi VIP 10 RM199

packages-vip10-boxAutopay

Pakej Unifi VIP 20 RM249

packages-vip20-boxAutopay

Setiap Langganan Pakej Unifi, Anda Akan Menikmati Siaran Percuma Dan Siaran Berbayar Di HyppTV. Siaran Yang Terdapat Pada Pakej HyppTV Adalah Seperti Gambar Di Bawah :-

hypptv

KLIK SINI UNTUK MENDAFTAR UNIFI FOR HOME

UNTUK PERTANYAAN DAN INGIN MENDAFTAR PAKEJ UNIFI INI BOLEH WHATSAPP/SMS KAMI

HOTLINE : 019-2595019 

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...