Tuesday, May 6, 2014

Plan Internet Tune Talk – Tone Excel

Pada waktu ini, Internet dah menjadi satu keperluan kepada kita. Oleh itu, kita sentiasa tercari-cari pakej internet termurah dan terbaik disegi harga dan coveragenya. Maklumlah, sibuk dengan facebook dan whatapps.
Jadi, kali ni saya nak berkongsi dengan anda pakej internet Tune talk yang ditawarkan kepada pengguna simkad Tune talk Tone Excel.
Semua pakej ini adalah auto renewal. Jadi, anda perlu menghantar arahan STOP jika ingin memberhentikan langganan.
Ada beberapa jenis pakej yang disediakan iaitu
Saya biasa menggunakan pakej harian dan mingguan pernah ketika bercuti atau ketika tiada akses wifi untuk akses internet. Memang berbaloi sebab laju je surfing.
Ini pula ialah plan data toneexcel untuk bulanan. Plan bulanan RM42/1Gb baru sahaja diperkenalkan pada 5 November 2013. Dan ia adalalah sangat berbaloi untuk mereka yang aktif melayari internet menggunakan handphone.
Untuk keterangan lengkap dan terkini tentang pakej internet toneexcel ini,sila rujuk laman web rasmi Toneexcel ini
Pengguna telefon blackberry juga turut diberikan kadar istimewa oleh pihak Tone Excel. Rujuk disini untuk info yang lebih lanjut tentang pakej blackberry.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...