Monday, March 23, 2015

FREE REGISTER BE iGROW Network NOW! !BISNES TANPA MODAL?



.
"PELUANG BUSINESS TERBARU"
https://www.igrownet.com/Fiezpro



BAKAL DILANCARKAN APRIL 2015
.
Business bertaraf antarabangsa. Jangan lepaskan peluang untuk menjadi perintis awal. Ingat! Sabah adalah negeri pertama yang diberi peluang keemasan ini selepas USA. Kita adalah yang kedua selepas USA. Potensi income tanpa had.
.
Nama Syarikat: iGrow Network (USA)
Nama Produk: LEAFIT (aplikasi Network Sosial)

Apa itu iGrow Network?
https://www.igrownet.com/Fiezpro


iGrow Network ialah sebuah syarikat dari USA yang merupakan pemilik kepada aplikasi Leafit ini. iGrow Network sedang mempelawa orang ramai untuk menyebarkan aplikasi Leafit ini ke seluruh dunia agar orang ramai menggunakan aplikasi ini dan memanfaatkan kelebihannya apabila ia dilancarkan nanti.

Orang yang menyebarkan aplikasi ini kepada orang lain akan menerima komisen daripada syarikat melalui beberapa pelan ganjaran yang hebat.
Terdapat dua pilihan untuk menjadi pengedar aplikasi Leafit ini iaitu sama ada menjadi Free Affiliate atau menjadi Associate iGrow Network.



TAK RUGI PUN :Sila mendaftar FREE sebagai ahli iGrow Network 
http://wallrich.igrownet.com

Menjadi ahli Free Affiliate adalah percuma. Sebagai ahli Free Affiliate, anda akan mendapat 10% daripada keuntungan yang dijana oleh iGrow Network apabila rakan-rakan anda menggunakan Leafit untuk menjual produk orang lain yang ada hubungan dengan Leafit.

Ahli Free Affiliate juga akan menerima komisen sebanyak 17USD apabila ada rakannya yang mendaftarkan diri sebagai Associate.

Menjadi ahli Associate pula memerlukan yuran bulanan sebanyak 49USD. Jika anda menjadi ahli associate, maka anda akan layak menerima ganjaran-ganjaran yang lumayan seperti berikut (ringkasan)*:

1. Layak masuk ke dalam iGrow Universiti yang menawarkan satu kursus atas talian yang melayakkan anda mendapat sijil "Certified Online Marketing Associate" iaitu satu sijil pemasaran yang diiktiraf di US. (Yuran pengajian untuk mendapatkan sijil ini di mana-mana universiti di USA ialah lebih kurang 12,000USD).
2. Layak mendapat komisen keuntungan yang dijana oleh Grow Network apabila rakan-rakan anda menggunakan Leafit dan rakan kepada rakan anda sehingga generasi kesembilan menggunakan Leafit.
3. Layak mendapat komisen uni-level sehingga generasi kesembilan
4. Layak mendapat komisen bulanan melalui sistem matrix iGrow Network.
5. Layak mendapat komisen m berkumpulan.

Sila mendaftar FREE sebagai ahli iGrow Network 


http://wallrich.igrownet.com

Perunding Bisnes iGrownet + Leafit
Terima kasih di atas minat anda terhadap peluang yang ingin saya kongsikan.

Nama Syarikat: iGrow Network (USA) 
Nama Produk: LEAFIT (aplikasi Network Sosial)
SMS/WASSUP NO. HP anda ke : +60192595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...