Monday, March 30, 2015

Jr II For Sale

Harga : RM6800

JRII dikenali sebagai mesin yang menjimatkan tenaga elektrik kerana ia hanya mempunyai tiga plat elektrod. Disebabkan oleh ia juga menggunakan plat platinum bersalut titanium, mesin ini masih boleh menghasilkan air Strong Acid dan air Strong Kangen. Tetapi, oleh kerana penggunaan kuasanya yang lebih rendah dan kekurangan plat, mesin ini hanya disyorkan untuk penggunaan seorang atau dua orang sahaja. Keluarga perlu mengambil kira salah satu model yang lebih mantap seperti SD501 disebabkan jumlah pengeluaran yang diperlukan untuk penggunaan maksimum.
  1. Dilengkapi dengan tiga plat elektrod yang berkualiti tinggi. Ia mampu untuk menghasilkan jumlah air elektrolis yang baik dengan nilai ORP dalam lingkungan 1130mV dan -800mV dimana ia mempunyai kesan yang baik. Reka bentuk ini dapat dilakukan dengan memuatkan satu sel elektrolisis dengan tiga plat elektrod yang diperbuat daripada platinum bersalut titanium.
  1. Dilengkapi dengan tangki penambah elektrolisis yang mampu menghasilkan air Strong Acid dan Air Strong Kangen dengan baik dan berterusan.
  1. Anda akan dimaklumkan melalui skrin bersaiz besar LCD. Mudah untuk menggunakan panel satu sentuhan. Skrin LCD ini akan menerangkan kepada anda air yang dihasilkan (Air Kangen, Air Acid, Strong Acid, Strong Kangen dan Air Neutral) dan maklumat-maklumat lain yang diperlukan. Operasi ini sangant mudah, kerana anda hanya perlu menekan butang untuk mendapatkan air yang anda inginkan.

Harga : RM6800     






 


Berminat?? 

Warranti:
 3 Tahun


Cara Menghubungi:
  - 0192595019 [Whatsapp]
  - 0192595019 [WeChat]
  - chulax12@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...