Monday, March 30, 2015

SD 501 Platinum

Harga: RM13200

Baru, Leveluk SD501 Platinum mempunyai reka bentuk moden dan lebih bergaya untuk diletakkan di dapur anda. Kuasa dan prestasinya sama seperti model SD501. Digunakan dan disukai di seluruh 82 buah Negara, Leveluk SD 501 Platinum mempunyai panduan suara dalam LIMA bahasa.
  1. English
  2. Jerman
  3. Perancis
  4. Itali
  5. Sepanyol
Dengan hanya memilih bahasa pilihan anda, ia akan terus berubah kepada bahasa itu. Ia mempunyai tujuh plat elektrod untuk memastikan kuasa yang mencukupi dan sangat mudah digunakan.
  1. Sel elektrolisis dilengkapi dengan tujuh plat elektrod yang berkualliti tinggi. Menghasilkan jumlah air elektrolis yang banyak dan sangat berkualiti dimana nilai ORP termasuk dalam lingkungan 1130mV dan -800mV. Mengandungi banyak ion hidroksida dan ion positif dan juga mengadungi hidrogen. (Bergantung kepada pilihan air)
  1. Dilengkapi dengan tangki penambah elektrolisis untuk menghasilkan air Strong Acid dan air Strong Kangen yang berterusan. Mampu menghasilkan kira-kira 20-30 liter air Strong Acid di sekitar 30 minit.
  1. Dimaklumkan melalui skrin LCD yang besar dan lima jenis bahasa suara panduan. Mudah untuk menggunakan panel satu sentuhan. Skrin LCD dan suara panduan akan menerangkan kepada anda air yang dihasilkan (Air Kangen, Air Acid, Strong Acid, Strong Kangen dan Air Neutral) dan memberikan maklumat-maklumat yang diperlukan. Operasi ini sangat mudah kerana hanya perlu menekan butang untuk memilih jenis air yang anda inginkan.

Harga: RM13200     








Berminat?? 


Warranti:
 5 Tahun


Cara Menghubungi:
  - 0192595019 [Whatsapp]
  - 0192595019 [WeChat]
  - chulax12@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...