Tuesday, April 14, 2015

Daftar Streamyx Unifi Secara Online

Kami menyediakan Perkhidmatan Pendaftaran Streamyx Unifi Secara Online. Cepat, Mudah dan menjimatkan masa anda tidak perlu ke cawangan-cawangan TM Net.Perkhidmatan Kami adalah Percuma !



Nota
  • Anda mesti berumur 18 tahun ke atas ketika mendaftar.
  • Jika anda tidak dapat Upload Kad Pengenalan anda, anda boleh menghantar secara berasingan dengan menghantar emel ke chulax12@gmail.com atau whatsapp/SMS ke 019-2595019
  • Guna kamera telefon anda jika anda tidak mempunyai scanner untuk mengimbas kad pengenalan.
  • Hubungi kami jika anda mempunyai masalah mengenai pendaftaran.
Borang Pendaftaran Streamyx Unifi secara online dapat menjimatkan masa,tol dan minyak kereta anda.
perkhidmatan ini percuma..
TM UniFi pemasangan PERCUMA hanya meliputi pemasangan standard(15 meterkabel)
Pemasangan Bukan Standard adalah apabila:
1. pemasangan ini memerlukan tambahan panjang kabel (kabel tambahan yang digunakanboleh dikenakan cas tambahan oleh Kontraktor pemasangan)
2. laluan kabel sama ada ke atas siling, dinding disembunyikan atau dengan cara lainyang bertentangan dengan pemasangan standard.

Mana-mana pepasangan di luar pemasangan standard akan dikenakan bayaran berasingan seperti yang diberitahu oleh pemasang/kontraktor pemasangandan akandibayar terus pada hari pemasangan untuk pemasanganAdalah dimaklumkan bahawa kos sekitar RM50 bagi setiap 5 meter melebihi standard 15 meter termasuk dalampemasangan PERCUMA.
Penggerudian minimum di premis anda mungkin diperlukan. Walau bagaimanapun, jikalaluan kabel adalah atas siling, dinding, atau menyembunyikan apa-apa selain daripadaselongsong plastik putih standard, pemasang akan caj berdasarkan panjang dan 15 meterPERCUMA tidak lagi akan dikenakan. Mengharapkan untuk membayar sekitar RM10 -RM15 per meter dan anda bebas untuk berunding dengan pemasang/kontraktor pemasangan untuk tawaran harga yang terbaik.


No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...