Monday, April 6, 2015

Phytoscience Double Stemcell

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pertama sekali tujuan saya menulis blog ini adalah untuk berkongsi kepada anda semua tentang kebaikan PHYTOSCIENCE DOUBLE STEMCELL.

  • anda bebas dari penyakit dan masalah penuaan seperti kencing manis,muka berkedut, dan macam2 lagi
  • boleh jana duit dengan modal yang rendah

Saya tahu hampir 80% rakyat Malaysia tidak bersetuju dan meragui konsep MLM (Multilevel Marketing) dan saya juga merupakan golongan 80% itu. 

Ceritanya begini....

Pada mulanya kawan saya ajak saya berjumpa dan cuba ajak saya untuk join Phytoscience ni. Dan saya tentang kawan saya habis-habisan dengan alasan...

  • orang atas je kaya kalau MLM ni
  • duit takde 
  • malas nak cari orang
  • tak reti nk ckp ngan orang nak yakinkan orang 

Macam saya cakap sebelum ni,saya adalah golongan yang tak percaya dengan semua ni. Tapi kawan saya pujuk je suruh join,last-last join program ni atas dasar kawan.Ok mula-mula rasa macam membazir join benda ni.Saya join silver membership sebab paling murah,RM270 je pun. Saya tak buat apa-apa pun untuk cari downline selama 2 minggu. Bila da takde duit barulah saya rasa nk start.

Saya start kejap je dalam 2 3 hari main whatsapp,facebook,instagram dan wechat. Promote biasa-biasa je sebab tak serious lagi kan.

Saya terkejut bila tengok ramai yang bagi respon yang baik dan majoriti yang nak join adalah orang yang dah tahu pasal phytoscience tapi tak berapa faham dan tak tahu macam mana nak join.
So saya terangkan je apa yang saya faham dan diorang pun nak join.

Dalam masa sebulan saya dapat kumpul income sebanyak RM750. Memang tak banyak pun tapi sekurang-kurangnya saya dah dapat modal dengan untung lagi. Cari downline pun biasa-biasa je.Bila dah dapat duit, saya teruskan lagi mencari downline dan sekarang purata income saya dapat dalam sebulan RM3000.




RM3000 sebulan tak banyak pun tapi..

  • lagi banyak dari kerja kilang
  • tak ada bos yang nak arah-arah
  • pakej membership yang paling murah (silver=RM270)
Phytoscience senang difahami dan dah ramai yang tahu pasal ni cuma ragu-ragu je.

Ada 3 jenis membership dan setiap pakej ada kelebihan tersendiri

Saya sarankan join silver je dulu kalau masih ragu-ragu dan tidak yakin. Tak salah mencuba sebab RM270 tak banyak pun,. Tapi kalau nak join gold ke mobile ke lagi bagus sebab lagi banyak kelebihan yang anda boleh dapat.

Saya terangkan dulu cara untuk buat income dengan silver.

anda taja seorang untuk join, anda dapat RM100
anda taja 2 orang anda akan dapat RM200+RM50(pairing bonus)
max income untuk silver RM500 sehari,sebulan RM15k

Bayangkanlah anda join gold atau mobile, income yang anda akan dapat lebih dari yang di atas.

Berminat?? whatsapp/call 017-6017576

Saya akan terangkan dengan lebih detail pasal phytoscience dan akan berkongsi dengan anda cara-cara untuk mendapatkan downline.

Antara yang telah berjaya...







No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...