Friday, May 22, 2015

Coway - Pilihan Yang Sangat Bijak

Penapis air Coway menjadi pilihan kami sekeluarga.Sekarang penapis air sudah menjadi satu keperluan bukan lagi kehendak.Memandangkan tahap kualiti air yang rendah dan tahap pencemaran kian meningkat, penapis air amatlah penting untuk kita menjaga kesihatan.Memang boleh kalau hanya nak masak air, tapi tahap kemalasan pun boleh tahan tingginya kan... hehe, so dengan penapis air boleh kita jimat tenaga, wang, masa dan paling penting ianya membantu keaihatan kita.Tak adalah kita minum air yang berkarat dan tercemar.


Penapis air Coway Villaem CHP-08GR menjadi pilihan kami sekeluarga.Cowaymerupakan pengeluar penapis air dari Korea terbesar didunia.Model Villaem adalah model paling latest.Tank kapasiti 6.4 liter.Cute je kan, comel so jangan bimbang kalau dapur kita kecik, boleh muat punya.


Sangat best sebab Villaem dilengkapi dengan butang keselamatan air panas, so tak perlu risau kalau kita ada anak kecil.Dan yang paling best ia menyediakan air panas, air sejuk dan air pada suhu bilik.Senang nak buat air, nak makan maggi ke, nak makan oat ke tetengah malam buta... hehe...cepat dan senang.Rekabentuk yang simple, cute dan gojes kan.Ha ada button mode juga kalau tetangah malam x la gelap, ada lampu tau dan button power save.

Penapis Air COWAY Best Sebab :

-Ada 5 juta pelanggan berpuas hati di Korea.
-Mendapat anugerah dan sijil dari antarabangsa.
-Pengeluar penapis air terbesar dunia.
-Ada penganugerahan Gold Seal Mark dari WQA.
-Pemasangan percuma.
-Servis berkala setiap 2 bulan secara percuma.
-Sewa beli turut disediakan.

Sangat best dan memudahkan kerja, teutama unuk yang ada baby, senang je nak buat susu, tak payang tunggu air masak, hanya picit je heheh.Tak perlu lagi water dispenser ikikiki.Kalau berminat korang boleh intai-intai segala info di ...

Berminat boleh hubungi saya di talian 012-2870751


No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...