Sunday, May 17, 2015

Promosi & Harga Penapis Air Coway 2015







Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Terima kasih kerana mengunjungi laman web pengedar Penapis Air Coway. Sudah pasti kehadiran anda ke laman web ini adalah untuk mendapatkan maklumat produk Coway yang terdiri daripada penapis air, purifier udara dan bidet tandas.
Saya, Shariyah akan membantu anda untuk mengenali barisan produk Coway, dan membolehkan anda membuat tempahan produk secara online. Sila hubungi saya di talian 0122870751 untuk pertanyaan/pesanan.

Kenapa Penapis Air Coway?

Penapis air Coway sudah terkenal di Malaysia kerana produknya yang berkualiti, dan perkhidmatan selepas jualan yang terbaik. Berikut adalah faedah yang akan and perolehi jika menggunakan penapis air Coway ini.
✓ Tiga suhu air; panas, suam dan sejuk
✓ Air paip ditapis sehingga 6 peringkat
✓ Dijamin halal oleh JAKIM
✓ Pemasangan PERCUMA
✓ Servis setiap 2 bulan PERCUMA*
✓ Filter setiap 6 bulan PERCUMA*
✓ Alat ganti PERCUMA*
* Percuma untuk 5 tahun untuk sewa beli.






Harga Promosi Coway Tahun 2015

Sempena tahun baru 2015, Coway memberi diskaun untuk belian produk penapis air, penapis udara dan Juicepresso. Sila rujuk jadual di bawah untuk harga promosi Coway 2015 bagi belian produk secara tunai atau secara ansuran. Harga bagi sewa beli adalah tidak berubah.

Mahu Beli Penapis Air Coway?

Sila hubungi saya melalui  Whatsapp, SMS atau telefon  untuk saya buat penerangan.
0122870751

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...