Wednesday, August 26, 2015

Business Unifi Tanpa Duit - Hanya Bermodalkan Titik Peluh

Salam dan selamat sejahtera,
Disini saya ingin membuka peluang kepada semua untuk menjadi agent Unifi dalam group saya. Saya akan memberi 100% bimbingan kepada agent2 saya, contohnya form & flyers akan saya sediakan, boleh ikut saya jumpa customer untuk belajar mcm mana cara jumpa customer & akan diajar dari A ke Z. 

Komisyen sehingga 150% untuk pakej Unifi VIP. Komsiyen dibayar oleh syarikat dalam masa 4 ke 6 minggu selepas selesai installation.

Jujur saya katakan saya hanya buat part time dan alhamdulillah pendapatan sudah boleh mencecah 3k per month, syukur walaupun tidaklah banyak mana.

Marilah saling membantu sesama kita.

Keutamaan pada mereka yg berada di sekitar Shah Alam/Subang

Contact ;
HAFIZ
Whatsapp : 019-2595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...