Tuesday, August 11, 2015

Daftar UNIFI di sini! ZERO ENTRY! PROMO: 30Mbps hanya RM 210.94 sebulan!

Salam Sejahtera.

Saya merupakan ejen yang berdaftar dengan TM dan dapat membantu anda untuk mendaftar perkhidmatan Unifi. Saya akan bantu anda daripada pendaftaran sehinggalah pemasangan selesai dengan TANPA APA APA BAYARAN. SEMUANYA PERCUMA. Tiada yuran pemasangan, pengaktifan dan lain lain. PM saya untuk maklumat lanjut!

Buat apa buang MINYAK, MASA dan TENAGA untuk ke TM Point kalau semuanya boleh daftar di rumah?


Pakej Unifi:

PROMO MERDEKA: 30MBPS HANYA 210.94 SEBULAN!!!



Pakej HyppTV:








Ralat: Setakat ini tiada cap untuk Unifi. Unlimited download sama seperti Streamyx!

Untuk pakej Unifi, pakej termasuk dekoder TV dan channels basic. Unifi mempunyai perkhidmatan TV digital dan kalis hujan tidak seperti Astro. TV Unifi merupakan alternatif kepada Astro. Percuma freeview semua channels 1 BULAN kepada customer baru.


PM, Email (chulax12@gmail.com) atau hubungi saya 019-2595019 (SMS dan Whatsapp SAHAJA) kalau berminat dan untuk check coverage.

Jika tiada masalah, pemasangan dijamin siap dalam masa 3-10 hari selepas pendaftaran. Pemasangan akan mengambil sedikit masa jika terdapat masalah port.

Mulai 29/04/2013, caj utk relocation (PINDAH RUMAH) dimansuhkan. Jadi kalau nak berpindah, boleh transfer FREE tanpa sebarang caj.

SEMUA PAKEJ TERTAKLUK 6% GST

TM Menawarkan Pakej UniFi 50Mbps dan 30Mbps

Jika dilihat dari senarai penawar perkhidmatan internet UniFi, pakej yang ditawarkan secara terhad itu boleh dilanggan pada kadar RM 210.94 sebulan untuk pakej UniFi 30Mbps yang didatangkan dengan pilihan pakej Aneka Pack, Ruby Pack atau Varnam Pack melalui perkhidmatan IPTV HyppTV. Pada kadar RM242.74 sebulan pula pengguna boleh mendapatkan pakej HyppTV Jumbo Pack yang menyertakan lebih banyak saluran TV


 

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...