Sunday, September 6, 2015

Shariyah Pakar Coway


Semestinya Tuan/Puan berkunjung kesini untuk mendapatkan maklumat yang tepat berkenaan Coway serta produk-produk popularnya seperti Penapis Air Coway, Penapis Udara Coway serta pelbagai lagi, betul ?

Tahniah ! Sememangnya Tuan/Puan telah pun buat pilihan dan sampai ke tempat yang tepat. Siti adalah staff sepenuh masa bersama Coway Malaysia yang telah pun berkhidmat lebih dari 7 tahun. Siti dan suami juga bersama-sama berkhidmat sebagai staff senior di Coway Malaysia.

Sebarang persoalan Tuan/Puan dapat Siti terangkan sebaik mungkin berdasarkan pengalaman Siti dan suami yang telah menguruskan beribu-ribu order Penapis Air Coway dan Penapis Udara Coway seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.
Owh ya mari Siti ceritakan sedikit sebab musababnya
Kenapa setelah 8 tahun bertapak kukuh di Malaysia, Coway kini sangat dikenali dan semakin disukai ramai ?
Penapis Air Coway menyediakan air yang terbaik dan diyakini ramai. Antara ciri-cirinya yang memikat hati ramai rakyat Malaysia.
✔Menyediakan 3 suhu air iaitu air Panas, Sejuk dan Biasa.
✔Air yang ditapis sempurna sehingga 6 peringkat
✔Diiktiraf dan dijamin Halal dari Jakim
✔PERCUMA Penghantaran
✔PERCUMA Pemasangan
✔PERCUMA Servis Sanitasi setiap 2 bulan sekali
✔PERCUMA Tukarganti Penapis berjadual
✔PERCUMA Jaminan Penuh
✔PERCUMA Alat Gantian Tulen
✔PERCUMA Pemasangan Semula (tertakluk kepada terma & syarat)
**Jika Tuan/Puan beli secara SEWA-BELI, Tuan/Puan juga akan menikmati kesemua di atas ini untuk  5 TAHUN  !
Jadi Tuan/Puan semua sudah sedia maklum kan ? Tentang kehebatan kemudahan yang Coway sediakan dari Penapis Air ke Penapis Udara sehingga servis selepas jualan. Oleh itu bagi meraikan Tuan/Puan dan semua pelanggan Coway yang begitu setia bersama kami.
Sempena bulan KEMERDEKAAN  ini, Coway telah melancarkan promosi setahun sekali yang sangat best, rugi tau kalau Tuan/Puan tak ambil peluang ini. Berikut adalah promosi yang ditawarkan. Tuan /Puan jemput terus skroll ke bawah ya.
Atau Tuan/Puan juga boleh terus hubungi Siti untuk maklumat lanjut.
–> Call/Whatsapp/SMS <–
——————————————–

012-2870751

012-2870751

012-2870751

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...