Sunday, March 20, 2016

PENAPIS AIR COWAY 2016

Anda masalah seperti berikut:

✔️ kelam kabut masak air panas pagi2?
✔️ kelam kabut nak buat susu anak?
✔️ nak buat air sejuk kena tunggu lama sebab nak masuk peti ais dulu?
✔️ nak kena masukkan air ke dalam botol2 air yang banyak untuk keluarga minum?

Jika ya salah satu diatas mungkin sudah tiba masanye untuk dapatkan pembantu didapur yang paling best dan sangat canggih ni. Apa yang dia boleh buat?

✔️ pagi2 air panas dah tersedia ada. Tak perlu tunggu.. Tekan je
✔️ nak buat susu anak pun cepat sebab air panas/suam sedia ada
✔️ nak air sejuk pun tekan je.. Sama sejuk macam air di dalam peti ais
✔️ botol2 air pun dah boleh simpan sebab kapasiti simpanan air cukup untuk sekeluarga

Senang kan? Jimat banyak masa mat dapur.. Boleh luangkan masa bersama keluarga tercinta.

Lagi best beli sekarang sebab ada PROMOSI RAYA. Apa yang and a dapat?

✔️ pakej sewa beli bermula dari RM120 sebulan jer
✔️ pakej beli dapat 10% discount. Dapat jimat RM370
✔️ untuk pemegang MasterCard/Visa dapat jimat RM100

Pakej termasuk:

✔1. FREE Delivery
✔2. FREE Installation
✔3. FREE Warranty
✔4. FREE Servis setiap 2 bulan sekali
✔5. FREE Filter gantian
✔6. FREE Spareparts
✔7. FREE Re-installation
✔8. FREE Water tubing + basic piping

Jadi apa tunggu lagi?

HUBUNGI SHARIYAH SEKARANG!

01111102100 [call / SMS / whatsapp]
01111102100 [call / SMS / whatsapp]
01111102100 [call / SMS / whatsapp]

Atau

Dengan sepantas kilat saya uruskan pembantu dapur ni

#warga1984
#pakejinternet
#cowaymalaysia
#penapisair
#penapisaircoway
#promosi
#malaysia
#info
#penapisudara