Monday, May 23, 2016

Promosi & Harga Penapis Air Coway 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

https://www.facebook.com/CowayShariyah


Terima kasih kerana mengunjungi laman web Facebook pengedar Shariyah Coway. Sudah pasti kehadiran anda ke laman web ini adalah untuk mendapatkan maklumat produk Coway yang terdiri daripada penapis air, purifier udara dan bidet tandas.
Saya, Shariyah  akan bantu anda untuk mengenali barisan produk Coway, dan membolehkan anda membuat tempahan produk secara online. Sila hubungi saya di talian 011-11102100 untuk pertanyaan/pesanan.

Kenapa Penapis Air Coway?

Penapis air Coway sudah terkenal di Malaysia kerana produknya yang berkualiti, dan perkhidmatan selepas jualan yang terbaik. Berikut adalah faedah yang akan and perolehi jika menggunakan penapis air Coway ini.

Tiga suhu air; panas, suam dan sejuk
Air paip ditapis sehingga 6 peringkat
✓ Dijamin halal oleh JAKIM
✓ Pemasangan PERCUMA
✓ Servis setiap 2 bulan PERCUMA*
✓ Filter setiap 6 bulan PERCUMA*
✓ 5 Tahun alat ganti PERCUMA*
* Percuma untuk 5 tahun untuk sewa beli.

Harga Promosi dan Diskaun Coway Tahun Baru 2016

Coway Malaysia sentiasa memberi diskaun untuk belian produk penapis air, penapis udara dan Juicepresso. Sila rujuk jadual di bawah untuk harga promosi Coway 2016 bagi belian produk secara tunai atau secara ansuran. Coway menawarkan diskaun hebat 10% untuk semua produk air dan udara bagi belian secara tunai. Untuk sewa beli, pengguna akan mendapat diskaun RM100 untuk yuran pendaftaran.


No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...