Tuesday, June 28, 2016

Periuk Goreng Ajaib Generasi 3


Anda mungkin tertanya-tanya berkenaan dengan periuk goreng ajaib generasi 3 ini. Apa kelebihannya dan kenapa anda perlu dapatkan. Kalau anda ingin tahu “Periuk Goreng Ajaib” merupakan produk yang terbaru dan terkini dari koleksi edaran Menang Glassware. Produk ini boleh dikategorikan sebagai ‘ibu’ kepada keseluruhan produk yang telah diperkenalkan sebelum ini.
Ianya dikatakan demikian kerana produk ini boleh digunakan bagi kerja-kerja menggoreng, mengukus, menumis, menggulai, memanggang, merebus dan memanaskan makanan. Segala aksesori tambahan bagi membantu anda membuat kerja-kerja yang disebutkan tadi akan diberikan secara percuma dengan setiap pembelian periuk goreng ajaib ini. Menarik bukan.
periuk-goreng-ajaib-generasi-3-2

Penutup periuk goreng ini juga boleh dipisahkan untuk kerja-kerja seperti  menumis, menggoreng serta memanggang atau menyalai. Periuk goreng ini juga mempunyai saiz kedalaman yang sesuai untuk memasak dengan kuantiti yang lebih banyak. Di antara menu masakan adalah seperti ayam goreng berempah, sup ayam, nasi minyak, ikan kukus, kek kukus, lepat pisang, kek pisang dan sebagainya.

14 Kelebihan Periuk Goreng Ajaib Generasi 3
Apa hebatnya jika dapatkan periuk goreng ajaib ini?
1 Serbaguna – boleh memasak, merebus, mengukus, menggoreng, menumis, menggulai, memanggang serta  memanaskan makanan.
2 Mudah menentukan kuantiti yang hendak dimasak kerana mempunyai kedalaman yang lebih.
3 Non Stick (makanan yang dimasak tidak mudah hangus dan berkerak)
4 Mempunyai tangkai berpenutup magnet yang bercorak sisik ikan (rapat, ketat dan kedap)
5 Mudah digunakan dan dikendalikan kerana mempunyai tangkai pemegang tambahan.
6 Mempunyai rak untuk mengukus ikan, pau dan masakan yang lain.
7 Rekabentuk ketahanan kekal dan lingkaran getah disekeliling periuk berfungsi mengekalkan aroma dan citarasa  semulajadi makanan yang dimasak.
8 Mudah dicuci bersih dengan menggunakan span lembut dan sedikit cecair pencuci.
9 Mempunyai lubang pelepasan wap serta akungan/ saluran air dan minyak supaya tidak melimpah keluar.
10 Menjimatkan masa.
11 Mengelakkan pencemaran udara (kurang asap)
12 Selamat dan baik untuk kesihatan (tidak perlu atau menggunakan minyak yang sedikit ketika memasak)
13 Mempunyai penapis menggoreng untuk melakukan kerja-kerja seperti menggoreng ikan, menggoreng ayam, french fries dan sebagainya.
14 Mempunyai ‘steam tray’ untuk mengukus ikan, ayam, kek dan sebagainya.
Hebat bukan . Didatangkan dengan berat  3.2kg (termasuk getah silicon, Rak kukus,penyepit, penapis minyak, cake tray,buku resepi, DVD).  In tak termasuk dengan voven beg merah yang cantik tu..
Kalau anda memang tengah teropong dan memang tercari-cari periuk goreng ajaib yang serbaguna ni. Jom dapatkan dengan menghubungi no dibawah ni ya! Nak harga SPECIAL sila SMS  kod “PGAG3” ke  01111102100

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...