Tuesday, June 28, 2016

Waffle Ajaib

Anda mungkin biasa dengan situasi seperti ini. Berjalan-jalan dipasaranya dan tiba-tiba terhidu bau masakan yang begitu harum hinggakan ingin melihat dari mana datang bau masakan tersebut. Anda lihat waffle sedang dibakar dan dihidangkan dengan pelbagai rasa. Memang mengiurkan ya?
Pada kebiasaanya anda akan membelanjakan dalam RM2.50 sekeping untuk dapatkan waffle berperisa coklat atau strawberi itu pun tidaklah selalu bukan? Sekarang ni tak tahulah mungkin dan naik harga hingga mencecah RM3.00 sekeping. Maklumlah GST dah dimasukkan sekali.

Sekarang jika teringin makan waffle, tidak lagi perlu membelinya di luar. Anda boleh menyediakannya sendiri di rumah pada bila-bila masa sahaja.Hanya memerlukan masa yang singkat. Anda boleh mencipta waffle dengan perisa yang disukai seperti vanila, coklat, strawberi, madu dan lain-lain perisa lagi.

Kualiti produk ini memang luar biasa berbanding acuan waffle yang dijual di pasaran luar.Tangkai bermagnet akan menjadikan ianya kedap. Barulah waffle yang cantik akan terhasil. Bahagian dalamnya adalah 2 lapisan permukaan tidak melekat diperbuat daripada Die-Cast Aluminium. Tidak melekat dan tidak berkarat. Jika terpandang, hati pasti tertawan.

Waffle Ajaib ini direka cipta khas dengan lapisan tidak melekat (non-stick) dan pemegang tangkai berpenutup magnet yang ketat untuk memudahkan anda membuat waffle sebagai sarapan pagi, pencuci mulut dan juga ketika berkelah dalam masa yang lebih cepat.
Bagusnya waffle ajaib ini anda boleh memasaknya dengan dapur gas anda tanpa menggunakan elektrik dan anda boleh cuci dan simpan dengan mudah jika dibandingkan dengan acuan waffle jenis elektrik yang lebih renyah dan melecehkan.
Produk ini dicipta khas dengan reka bentuk seperti “Bunga” jika dilihat dari luar dan ia akan berbentuk seperti “LOVE” selepas dimasak. Acuan isi padu yang dalam membolehkan anda memasaknya dengan hasil waffle yang tebal setelah siap dimasak. Anda juga boleh memotong waffle ini kepada dua bahagian dan menyapu perisa kegemaran anda seperti madu, coklat, peanut butter, aiskrim dan lain-lain.
Waffle ajaib ini juga didatangkan dengan resepi dan DVD demo masakan untuk jadikan rujukan anda dengan berat dalam 1.8 kilogram sudah tentu ia tidak menjadi masalah untuk dibawa kemana-mana.
Berminat nak dapatkan jangan malu dan jangan segan anda boleh daptkan dengan SMS /Whatsapp kod “Waffle Ajaib” ke 01111102100 . Produk akan dihantar sehingga kepintu rumah anda .

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...