Monday, August 8, 2016

Cari Duit Lebih Dengan PTPTN

 
 
Aku baru terbaca tentang yang PTPTN sedang memberi peluang kepada sesiapa yang berumur 18 tahun keatas untuk buat duit dengan memasarkan produk SSPN-i Plus dari PTPTN sebagai Affiliate.

Sebagai affiliate yang dikenali sebagai RNA ( Rakan Niaga Affiliate ), kita akan menerima 15% komisen sekali sahaja dari setiap jualan yang kita buat. Komisen ini dibayar berdasarkan kepada pembayaran pemulaan sahaja yang dibuat oleh pelanggan.

Kita juga boleh menaikan taraf kita ke EPO ( Ejen Pemasaran Online ) . EPO mendapat komisen yang lebih lumayan 25% untuk bayaran pertama dan diikuti 0.25% setiap bulan berikutnya selepas itu sehingga 24  bulan.

Untuk layak ke EPO, kita hendaklah menghadiri kursus EPO yang dianjurkan oleh PTPTN.  Bagi sesiapa yang mempunyai  Pepereksaan Asas Takaful atau TBE boleh diterima terus menjadi EPO.

Aku melihat program affiliate PTPTN in sebagai satu peluang untuk kita menjana pendapatan kita. Tambahan pula masyarakat sudah kenal apa itu PTPTN dan aku rasa orang ramai dapat menerimanya.

Selain dari memasarkan produk ini secara online, seorang EPO itu dibolehkan memasarkan produk ini secara offline atau secara bersekemuka dengan pelanggan. Peluang ini hanya diberi kepada EPO sahaja, tidak RNA. Jika seorang RNA nak jadi seorang EPO, senang saja naikan tarf diri ke EPO.

Tunggu apa lagi, mai kita pakat buat. Manalah tahu, kalau-kalau rezeki nak bertambah dalam bidang ini. Rezeki kita tidak ada siapa yang tahu, cuma Allah yang maha mengetahui.
 
Berminat? Whatsapp atau SMS saya segera 0192595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...