Friday, August 4, 2017

PERLUKAN UNIFI / STREAMYX UNTUK RUMAH ATAU OFFICE?



MENCARI RESELLER UNTUK DAFTARKAN UNIFI UNTUK ANDA?




Saya hafiz (019-2595019) saya boleh daftar unifi untuk anda, mudah dan cepat. untuk kegunaan business atau rumah saya boleh daftarkan untuk anda..

package #unifi terkini
RM129 / 10mbps
RM179 / 30mbps
RM229 / 50mbps
RM299 / 100mbps
(-) pemasangan dan peralatan percuma
(-) register percuma tiada sebarang bayaran pada saya
(-) contract adalah selama 2 tahun
.
bagi kegunaan business harga package adalah lain, boleh terus call saya hafiz (019-2595019) untuk package business.
.
sekiranya ada sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya hafiz (019-2595019)

bagi yang ada masalah port penuh boleh inform saya, untuk saya hantar pada pihak technical.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...