Friday, February 7, 2014

Set Vitamin SHAKLEE untuk Lelaki


ramai yang ingat bila sebut shaklee, terus refer kepada vitamin untuk ibu mengandung, untuk pasangan yang ingin cepat hamil atau vitamin untuk kecantikan perempuan semata-mata. ternyata sangkaan anda meleset kerana vitamin shaklee sesuai untuk di telan oleh semua orang tak kira bangsa, umur, jantina mahupun warna kulit. hihi. saya sebagai lelaki ingin membela sikit nasib kaum lelaki ni. kadang-kadang kesian sebab mereka tidak tahu vitamin apa yang patut diambil untuk lebih cergas dan sihat di samping untuk menjaga kesihatan kulit. maklumlah, rata-rata shaklee independent distributor kat malaysia ni ramai kaum hawa, jadi sudah tentulah mereka duk banyak bercerita vitamin untuk dieorang je. hoho.

memperkenalkan set untuk lelaki.


fungsi utama set ini adalah untuk

- mengelakkan mati pucuk
- meningkatkan bilangan sperma
- mengelakkan berasa cepat letih dan lesu
- mengembalikan tenaga kelakian
- menjaga kesihatan kulit muka seperti menghilangkan jerawat dan jeragat

dan banyak lagi.

bagi mereka yang bergelar lelaki, sangat elok untuk mengambil set ini kerana ia merangkumi kesihatan secara optimum. selain yang dinyatakan, Omega Guard juga baik untuk mereka yang ada asma, Vitamin E baik sangat-sangat untuk kecilkan pori muka dan Zinc untuk kesihatan prostat lelaki.

berminat nak cuba produk ini? boleh terus contact saya untuk free consultation. insyaAllah. semoga bermanfaat.

WhatsApp : +6019 2595 019
Facebook : https://www.facebook.com/chulax12

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee (ID 1110337)

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...