Thursday, March 6, 2014

Pelaburan yang pulangannya sehingga 700 kali!!! Adakah anda berminat...???


Tahukah anda apakah cara pelaburan paling menguntungkan? Mungkin ramai yg sudah tahu dan telah mengamalkan dan telah mendapatkan keuntungan. Tapi rasanya ramai juga yang tidak tahu. Ingin saya mendedahkan disini bahawa cara buat duit yang paling menguntungkan ialah dengan cara bersedekah. Tak percaya? cuma anda baca ayat ini dengan terjemahan mungkin selepas ini anda akan percaya.



Janji Allah SWT adalah benar dan Dia tidak pernah berdusta.

Kalau dibuat analisis tiada pelaburan yang memberi keuntungan sebanyak ini. Pelaburan ASB hanya memberi dividen dan bonus paling tinggi saya rasa setakat ini 8%. Even ponzi skim dan lain-lain skim piramid hanya menjanjikan keuntungan sehingga 20%-30% sahaja. Mungkin ada yg berkata, "alah, ini cuma untuk orang2 yang soleh sahaja" tetapi sebenarnya anda silap. Allah SWT tidak pernah menjanjikan keuntungan begini hanya kepada org2 soleh. Sesiapa sahaja membuat pelaburan begini akan diberi ganjaran seperti yang dijanjikan. Even pengkhianat zoinist atau padri2 Illuminati melakukan pelaburan ini dan mereka mendapat keuntungan seperti dijanjikan (walaupun bukan ke jalan Allah SWT). Sebab itu kalau kita kaji mereka2 ini adalah kalangan manusia terkaya di dunia. Mereka tidak kedekut untuk menderma. Bezanya cuma mereka hanya mendapat keuntunga di dunia tapi tidak di akhirat.

Jadi pada yang belum lagi mencuba pelaburan ini boleh bermula sekarang. Anda pasti tidak menyesal.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...