Tuesday, June 3, 2014

Baca dengan jelas - Ketahui gangguan jin dalam badan anda


ADAKAN ANDA MEMPUNYAI MASALAH BERIKUT? 

Nasihat saya cepat2 berubat sebelum merebak pada ahli keluarga kita..Saya syorkan anda semua agar buat rawatan pada perubatan Islam yang terdekat..

KETIKA BERJAGA
1.SELALU PENING ATAU SAKI KEPALA
2.BERAT UNTUK BERIBADAH
3.SELALU STRESS
4.BADAN LEMAH PADA PINGGAN ,BELAKANG TANPA
PENJELASAN MEDIKAL
5.SAKIT PADA SENDI
6.WAS-WAS PADA KETIKA SOLAT
7.CEPAT MARAH ATAS PERKARA KECIL
8.BOLEH MENJANGKAKAN APA TERJADI
9.SUKAR MENDAPAT JODOH ATAU MENDAPAT ZURIAT
10.PASANGAN SUAMI ISTERI SELALI BERGADUH SEHINGGA
BENCI MEMBENCI
11.BADAN LEMBAM TERUTAMA PADA LENGAN DAN PEHA

KETIKA TIDUR
1.SUKAR TIDUR
2.SELALU TERJAGA DALAM TERKEJUT
3.MIMPI NGERI
4.MENGERTIP GIGI KETIKA TIDUR
5.MIMPI JATUH DITEMPAT TINGGI
6.MIMPI BERADA DIPERKUBURAN
7.BERCAKAP KETAWA KETIKA TIDUR
8.MIMPI LEMBAGA ATAU MAKHLUK ATAU BUDAK

Baca secara jelas dan terang

Jika anda lafaz ikrar ini secara tersekat2,menangis atau suara anda berubah atau pelihatan rabun ini atau menangis tiba2.Ini Menandakan jin ada didalam badan anda.

Jika anda terasa apa2 sila pm saya...kita sama2 berkongsi pendapatan dan idea tentang gangguan dalam hidup kita 

Pertama kali anda perlu Baca

1.Istifar 3x
2.Bismillah 1x

IKRAR PEMUTUS JIN SIHIR ATAU JIN SAKA 

Bismillahirahhmanirahim

Ya Allah , sesungguhnya saya & mewakili keluarga saya dengan penuh
sedar & insaf dgn ini mengisytiarkan :

1 Memutuskan semua perjanjian atau ikatan yg kami atau orang sebelum
kami pernah lakukan secara sedar atau tidak dengan golongan jin
sekiranya ada

2. Mengharamkan tubuh kami dr dimasuki atau dijadikan sebagai tempat
tinggal apa jua jenis jin

3. Menegaskan bahawa kami hanya bergantung kepada perlindungan &
pertolongan Allah.

Ya Allah mulai dari saat ini :

Saya haramkan semua makanan saya,minuman saya,seluruh anggota tubuh saya
dari semua jin di dalam & di luar tubuh saya atau yang menggangu
saya,

Sekiranya Ya Allah

Mereka makan , minum , guna , ganggu , jadikanlah Ya Allah semua
pemberian & milikMu itu Ya Allah sebagai racun,

Racun yg amat panas
Racun yg amat bisa
Racun yg membakar
Racun yg membunuh

Semua jin-jin itu Ya Allah

Dengan hak Lailahaillallah Muhamadurasulullah

Amin 3x Ya Rabbal A'lamin

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...