Thursday, June 5, 2014

Peluang Business Jalur Lebar UNIFI & Streamyx

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Di sini, saya ingin mengajak saudara/i utk menyertai peluang business jalur lebar utk Streamyx dan UniFi.
Peluang utk anda menambah duit poket dan boleh dibuat secara sambilan.
Di sini saya sertakan screen shot sebahagian komisyen yg saya perolehi dgn menyertai business ini.


Manfaat business ini adalah:

1) pendaftaran utk mjadi agen adalah percuma.
2) tiada target sales, freelance.
3) anda bebas cara utk mempromosikan kpd customer. terpulang pada anda. spt saya mengedar flyers sendiri.
4) material spt color flyers boleh diperolehi secara percuma (Lembah Klang shj)

Pengiraan Komisyen adalah spt berikut:
 
1) UNIFI Residential (150% than price of package)
2) UNIFI Business (refer below table)



contoh : Pakej UNIFI VIP 5 = RM149
             komisyen = 150% 
             = RM 224 (komisyen anda)

contoh : Pakej UNIFI BIZ 20 (Fix IP)
             komisyen = RM 1438
             = RM 1438 (komisyen anda)

utk menjadi agent, anda boleh mendaftar di link berikut:


**sila check spam jika activation tiada dlm inbox***

Jika anda sudah berdaftar, anda boleh mulakan business pd bila2 masa.
link ini memerlukan anda mengisi maklumat nama, no telefon, dan account no. (utk tujuan bayaran komisyen)

Utk maklumat lanjut, anda juga boleh menghubungi saya di talian 019-2595019
saya akan bantu anda dari segi pendaftaran, maklumat product dan lain-lain.

Nama saya Hafiz, bekerja di  UNIFI contact center.

Kelebihan menjadi agent di bawah saya:
1) boleh request early appointment for installation (UNIFI only). just SMS order number after register utk customer
2) memperolehi maklumat terkini tentang promosi secara terus melalui email anda (UNIFI dan Streamyx)
3) boleh mendapat bantuan dari saya cara utk daftarkan customer, maklumat UNIFI coverage beserta port yg available utk UNIFI. 

Terima Kasih Kerana Meluangkan Masa.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...