Monday, March 30, 2015

SD 501

Harga: RM12000
Model terbaik untuk penggunaan dirumah. SD501 adalah mesin yang terbaik yang direka dengan chamber elektrolisis yang paling berkualiti tinggi. Mesin Kangen Water ini boleh menghasilkan 5 jenis air secara berterusan untuk keperluan dirumah anda. Apabila anda memerlukan air alkali yang lazat dan sihat untuk seluruh keluarga anda, SD501 adalah produk yang paling sesuai untuk anda. Ia mempunyai 7 plat elektrod untuk memastikan kuasa yang mencukupi dan penggunaan maksimum. Ia mudah untuk digunakan.
  1. Sel elektrolisis dilengkapi dengan tujuh plat elektrod yang berkualiti tinggi. Ia boleh menghasilkan jumlah air elektrolis yang banyak dengan baik dan penggunaan berterusan. Mempunyai nilai ORP termasuk dalam lingkungan 1130mV dan -800mV dan mempunyai kesan yang sangat baik untuk kesihatan. Ia mengandungi banyak ion hidroksida (oH-) dan ion positif (seperti ion kalsium) yang dihasilkan oleh elektrolisis, dan ia juga mengandungi hidrogen. (Bergantung kepada pilihan air yang terhasil)
  1. Dilengkapi dengan tangki penambah elektrolisis yang digunakan untuk menghasilkan air Strong Acid dan air Strong Kangen. Ia membolehkan anda untuk menghasilkan kedua-dua air ini secara berterusan. Tangki penambah elektrolisis ini menghasilkan kira-kira 20-30 liter sekitar 30minit. (Bergantung kepada kualiti air)
  1. Anda dimaklumkan melalui skrin LCD yang besar dan suara panduan. Memudahkan untuk menggunakan panel satu sentuhan. Skrin LCD dan suara panduan ini akan menerangkan kepada anda air yang dihasilkan (Air Kangen, Air Acid, Strong Acid, Strong Kangen dan Air Neutral) dan juga ia member maklumat yang diperlukan. Operasi ini sangat mudah kerana hanya perlu menekan butang sahaja untuk memilih air yang diinginkan.

Harga: RM12000     








Berminat?? 

Warranti:
 5 Tahun


Cara Menghubungi:
  - 0192595019 [Whatsapp]
  - 0192595019 [WeChat]
  - chulax12@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...