Tuesday, June 28, 2016

6 Kehebatan Pemanggang Ajaib Generasi 2


Pemanggang ajaib generasi 2 atau juga dikenali periuk ajaib adalah produk versi kedua dari pemanggang ajaib yang telah dipertingkat dari segi saiz dan fungisnya. Boleh dikatakan produk ni lah yang paling hot jika dibandingkan dengan pemanggang ajaib. Mari kita lihat nak apa hebatnya pemanggang ni.


1.Permukaan Tidak Melekat.

Permukaan dibahagian dalam pemanggang dengan corak ikan yang timbul dan menggunakan material whitford layer yang sama dengan pemanggang ajaib generasi 1. Jadi makanan tidak mudah melekat atau hangus.


2.Tangkai Penutup Bermagnet.

Mempunyai tangkai berpenutup magnet untuk memastikan tertutup rapat semasa memasak. Jadi makanan masak sekata dan khasiat terpelihara.
3.Tangkai Tambahan

Juga didatangkan dengan lubang pelepasan wap  dan juga takungan air/wap/minyak yang sama seperti pemanggang ajaib generasi 1. Kelebihannya ia didatangkan dengan tangkai tambahan untuk memudahkan  mengendalikannya ketika memasak. Ia juga boleh digunakan untuk disangkut selepas digunakan.

4.Boleh Mengukus/Stim

Didatangkan dengan rak kukus. Mudah kan nak kukus ikan siakap ni, kukus pau, kuih koci, kuih lepat dan seangkatannya. Senangkan nak gunak hanya letak rak kukus, letakkan air sedikit dibahagian bawah dan sedia untuk mengukus masakan anda. Jadi sesiapa yang nak buat kek mois pemanggang ajaib tak payah nak susah nak beli.

5.Boleh Dipisahkan

Pemanggang ajaib generasi 2 ini juga boleh dipisahkan menjadi dua frying pan. Jadi 1 pan anda boleh guna untuk memanggang dan satu lagi anda boleh buat sos, mudahkan? Hanya sendengkan dan tadaaaaa ia akan terpisah menjadi 2 pan.

6.Saiz Lebih Besar

Satu perkara yang mungkin anda tertanya-tanya adalah saiz. Sebab saiz boleh menentukan kuantiti yang boleh dimasak pada sesuatu masa. Pemanggang yang terlalu besar boleh mendatangkan masalah jika tidak dipantau, samada masakan tidak sekata atau kurang masak dan biasanya memerlukan masa masak yang lebih lama. Ia juga bergantung kepada saiz permukaan dapur yang membekalkan haba kepada pemanggang ajaib.



Kalau nak dibandingkan dengan pemanggang ajaib generasi 1, kelihatannya lebar, panjang dan tinggi yang berbeza. Jika hendak masak seekor ayam Inysallah boleh muat tetapi bukan seekor terus, kenalah dipotong, barulah muat ya untuk dimasukkan ke dalam pemanggang ajaib generasi 2 ni..
Nak tahu lagi banyak manafaat yang pemanggang ajaib generasi 2 boleh buat sila baca 14 kelebihan pemanggang ajaib generasi 2.
Macam mana nak dapatkan ?Kak-kak dan adik-adik  boleh dapatkan pemanggang ajaib generasi 2 ini dengan hanya:

 SMS/ WHATSAPP KE 01111102100 KOD <PAG2>


No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...