Tuesday, June 28, 2016

Pan Ajaib


Kalau anda seorang yang suka mengukus dan suka peralatan dapur yang berbentuk bulat. Pan ajaib ini boleh membantu anda. Yang hebatnya ia juga boleh digunakan untuk mengukus, menumis dan membakar. Tambahan pula ia didatangkan dengan kedua-dua bahagian anda boleh gunakan untuk memasak. Bahagian bawah adalah lebih dalam untuk kegunaan yang lebih banyak dan bahagian atas anda boleh gunakan untuk memanggang atau mengoreng.



Disertakan di dalam set ini adalah piring mengukus dan rak mengukus. Jadi pada satu masa anda boleh buat kukusan secara 2 peringkat. Senang kan? Atas nak kukus kuih bawah boleh kukus pau.



Yang bestnyer takpayah kak non nak keluarkan kuali nak goreng atau masak. Hanya gunakan bahagian atas pan ajaib yang boleh digunakan sebagai frying pan . Nak goreng sosej nboleh, nak goreng nasi boleh dan bahagian bawah yang lebih luar boleh digunakan untuk memasak, membakar kek dan mengukus lauk dan kuih-muih.

Pan ajaib ini didatangkan dengan set tambahan seperti rak dan piring kukus, getah gantian DVD demo masakan dan resepi pemanggang are ikan.
Memang hebat pan ajaib buat kak-kak dan adik-adik yang suka mengukus dan memasak ya. Kalau anda yang suka set masakan yang bulat tu memang kena sangatlah dengan citarasa anda tu. Anda boleh dapatkan dengan Whatsapp ke no 01111102100 

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...