Sunday, August 26, 2012

Tahan Lama Dengan PL SUPERGEL


Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation)- Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku - Hanya Dengan Sapuan PL Supergel - 100% herba Asli - Tanpa ubatan kimia. Hasil segera yang berkekalan selamanya! PL Supergel disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM. 

Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:

TAHAN LEBIH LAMA (3 - 8 JAM) 
MENIKMATI SEPENUHNYA KELAZATAN SEKSMERASAI KEMUTAN ISTERI ANDA ORGASM
ANDA BEBAS MENUSUK MASUK KE DALAM FARAJ PELBAGAI ARAH MENGIKUT KESUKAAN TANPA PERLU TERTAHAN-TAHAN
ISTERI MENCAPAI KLIMAKS SEHINGGA 3 KALI!
  
Teknik Penggunaan PL SUPERGEL
 Cara 1: Ambil 1 sukatan PL Supergel sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1/2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung. ( tahan lama 30 - 45 minit)

Cara 2: Ambil 2 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)

Cara 3: Ambil 3 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan  PL Supergel sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan PL Supergel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

Kelebihan PL SUPERGEL
Setiap kali penggunaan/ sapuan PL Supergel, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.Pengambilan PL Supergel sangat minima, PL Supergel boleh digunakan sehingga 90 kali untuk setiap botol.Tiada campuran gambir Sarawak & kimia. 100% herba terpilih.

Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan isteri anda.Tiada bau, melekit atau berminyak. Isteri anda tak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!


Testimoni
Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu
En Azman. 017-741 5596, JB.

Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang.......
En. Jamil 017-716 2220 UTM, JB.

Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia.
En. Shahrul 012-760 3633 Permas Jaya

Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he...hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda
En. Hasbol 012-714 1272 Gelang Patah

Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).
Ustaz Zaki 012-766 7139 Larkin

Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan.
Kerani, Awie 017-756 0017 Senai, JB

Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”... Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik...!
Pembantu Perubatan, En. Din 013-930 0341 Hospital Kerajaan, JB.

Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel!
Peniaga, En. Lokman 016-797 5810 Pontian, Johor.

Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya...semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-)
Wan 013-275 5508 Sabah

Pagi tadi pukul 4am baru game....tiup wisel pukul 2am...peweeet.....
Jurutera dari Kuching, Sarawak En. Osman 013-211 8724

Isteri saya selalu berpesan..." Bang.,jangan lupa sapu PL SuperGel baru puas”
Juruteknik dari Kajang 019-610 4432 En Adi.

Marvellous! I scored 2-0 last nite. Bersyukur bertemu PL SuperGelTM.
Guru Besar, JBEn. Zul 013-707 9619

Minta nama dirahsiakan, sudah 10 tahun berkahwin “huuh....dia terpaksa minta waktu rehat sebelum saya menamatkan pendakian.  
 Pengguna Produk 

Perhatian!!
PL SUPERGEL™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.

Selepas anda sapu PL Supergel dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan kesan PL Supergel.

PL SUPERGEL™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.

Fakta
- 30% pelanggan kami adalah Wanita membeli PL SUPERGEL untuk suami mereka.
- PL Supergel telah berada di pasaran lebih 6 tahun.
- Produk herba Melayu PL Supergel telah berada di Eropah (UK) 2005, Timur Tengah 2005, Brunei, Thailand dan Singapura 2003.

Dimana Saya Boleh Mendapatkan PL SUPERGEL 100% Asli ini?
Anda boleh dapatkan segera di Kedai Farmasi Online (Facebook) pada HARGA ISTIMEWA, iaitu hanya RM100 (Termasuk Kos Penghantan). Dapatkan segera!! 


TUNGGU APA LAGI? PUASKAN ISTERI ANDA SEKARANG. SUAMI PERKASA, ISTERI BAHAGIA.

Talian SMS 24 Jam :019-2595019

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...