Sunday, October 21, 2012

Perkara Mitos Mengenai Hubungan Seks

Perkara Mitos Mengenai Hubungan Seks



Perkara Mitos Mengenai Hubungan Seks – Mitos bermaksud perkara tersebut adalah tidak benar dan boleh di ragui kebenarannya. Berikut adalah beberapa perkara mitos yang selalu di kaitkan dengan hubungan seks.

1. Hubungan seks hanya untuk hasilkan anak. Pendapat kononnya hubungan seks hanyalah untuk hasilkan anak adalah salah kerana hubungan seks adalah di sebabkan rasa cinta antara dua pasangan.
2. Saiz zakar penting untuk memuaskan pasangan wanita. Saiz zakar memang penting tetapi perkara utama yang boleh memuaskan pasangan anda adalah kekerasan zakar anda dan daya tahan anda ketika melakukan hubungan seks.

3. Wanita tidak hiraukan saiz zakar. Setiap wanita akan hiraukan saiz zakar. Tambahan lagi jika saiz zakar suami mereka terlalu kecil. Wanita sentiasa hiraukan saiz zakar kerana lubang vagina mereka akan membesar apabila mereka terangsang. Jadi, mereka perlu saiz zakar yang besar atau sederhana besar utnuk puaskan mereka secara maksimum.

4. Hubungan seks kali pertama adalah petunjuk sama ada hubungan seks itu nikmat atau tidak. Ramai pengantin baru berkahwin memberi penilaian pada hubungan seks berdasarkan prestasi mereka pada kali pertama. Akibatnya, mereka akan mula memberi tanggapan negatif pada hubungan seks. Kualiti hubungan seks akan meningkat apabila kita selalu melakukannya.

5. Anda tidak boleh dapat anak jika lakukan hubungan seks pada masa bukan subur. Anda silap kerana sperma boleh hidup beberapa hari di dalam vagina dan anda boleh dapat anak jika sperma tersebut bergabung dengan ovul. Jadi, jika anda tidak mahu hubungan seks anda hasilkan anak, anda perlu pakai protection seperti kondom ketika melakukan hubungan seks.

6. Pengambilan pil khayal, dadah dan alcohol boleh meningkatkan prestasi anda ketika melakukan hubungna kelamin. Kenyataan ini adalah mitos kerana anda tidak dapat rasa nikmat ketika melakukan hubungan seks apabila minda anda berada dalam keadaan tidak sedar.
Fakta mengenai hubungan seks lebih banyak mitos dari kebenaran. Ini kerana ramai mengeluarkan kenyatan tanpa menyiasat kebenaran dahulu. – Kuat Batin

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...