~ Pastikan anda tidak di BLACKLIST atau mempunyai HUTANG TERTUNGGAK dengan telco atau ISP lain.
~ PERINGATAN sila hubungi saya dahulu jika P1/Maxis/Unifi/TIME meminta dokumen baru dari anda.
~ Saya online 24 jam
~ Service A++ dari saya~
Contact: Kamarul
Phone: 019-2595019(SMS/WHATSAPP sahaja)
Dokumen yang diperlukan
Pakej Kediaman
Scan/copy IC(front/back) dan borang pendaftaran(pilihan) dengan tandatangan - Guna kamera juga boleh tapi mesti boleh dibaca dengan jelas.
NOMBOR TELEFON CUSTOMER SERVICE
~ jika anda mempunyai masalah sebelum/semasa pemasangan.
~ jika anda jempuyai sebarang pertanyaan berkenaan pemasangan atau pembayaran.
~ jika saya tidak dapat menjawab soalan anda kerana akses yang terhad seperti nombor telefon kontraktor pemasangan fiber.
P1 - 03-8800 8888 (KL), 04-722 8888 (Penang), 05-811 8888 (Perak), 06-733 8888 (Melaka), 07-293 8888 (JB), 09-293 8888 (Kuantan), 088-342 888 (Sabah)
BIL PERTAMA
P1 - pro-rata bulan pertama + 1 bulan pendahuluan + RM200 pemasangan + cas panggilan suara (jika ada) + RM5 bil kertas (pilihan)
P1 Fibre OnePlan
REBAT tunai RM169/199/269 untuk pendaftaran dan pemasangan yang berjaya.**
**Rebat tunai diterima selepas dua(2) kali pusing bil bulanan. Bil yang berbayar
**Tertakluk pada bayaran perpindahan.(jika menggunakan perpindahan rebat melalui bank)
No comments:
Post a Comment