Thursday, September 26, 2013

Kenapa orang lelaki perlu memiliki zakar yang sihat?

Kenapa orang lelaki perlu memiliki zakar yang sihat?
Zakar yang sihat adalah zakar yang mampu mengeras dan membesar apabila di rangsang. Selain itu, zakar yang sihat juga adalah zakar yang mampu tahan lama ketika melakukan hubungan seks. Ramai lelaki mengabaikan kesihatan zakar mereka kerana bagi mereka ia tidak penting. Namun, sebagai suami yang baik anda perlu memiliki zakar yang sihat.
Zakar yang sihat akan memastikan hubungan seks suami isteri berlangsung dalam keadaan yang baik. Jika suasana hubungan seks berlangsung dalam keadaan baik, anda akan lebih rapat dengan isteri anda dan secara tidak langsung suasana keluarga anda juga akan jadi bahagia.
Apabila seorang wanita terangsang, sel – sel darah di bahagian vagina akan mengembang. Secara tidak langsung, sel – sel seksual akan jadi sangat sensitif di bahagian dalam vagina. Zakar yang keras dan mampu tahan lama akan menyebabkan berlaku geseran yang sihat dan lama dengan bahagian dalam vagina. Akibatnya, si wanita akan rasa kepuasan melakukan hubungan seks.
Berbeza dengan keadaan zakar yang tidak sihat iaitu tidak keras dan tidak tahan lama. Ia akan menyebabkan kurang berlaku geseran di bahagian dalam vagina wanita. Malah, zakar yang lembik  atau kurang keras akan membuatkan wanita tidak rasa apa – apa ketika si lelaki memasukkan zakarnya ke dalam vagina.
Kesan buruk bagi jangka masa pendek jika anda memiliki zakar tidak sihat adalah wanita rasa tidak puas dan anda sendiri rasa tidak puas manakala kesan jangka masa panjang adalah wanita akan rasa dendam pada anda kerana tidak berjaya memuaskan dia dan anda sendiri akan jadi lelaki yang kurang berkeyakinan kerana tidak berjaya memuaskan isteri sendiri.
Oleh itu, amatlah penting untuk seorang lelaki menjaga kesihatan zakarnya demi kebahagiaan isteri dan anda sendiri. Sekarang adalah zaman moden, anda tidak perlu malu untuk mengakui kelemahan diri. Malah, terdapat banyak produk kesihatan berkenaan pemulihan zakar yang di luluskan pihak kementerian kesihatan berada di pasaran.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...