Saturday, August 4, 2012

HANYA KLIK 10 IKLAN 1 MINGGU UNTUK DAPAT INCOME 45% SEBULAN SELAMA SETAHUN !!!


KERJA ANDA MUDAH JE... KLIK MANA2 IKLAN 10 KALI SEHARI TU DAPAT INCOME SEPERTI GAMBAR DI ATAS. KAWE PUN XTAHU DETAIL. BARU KEJAP JOIN. NI CONTOH IKLAN KAWE. HEHE..



DAFTAR PERCUMA DI LINK 

http://www.worldshopperslink.com/?r=chulax12 


ACCEPT






Quote:
Originally Posted by chulax12 View Post
TANPA CARI ORG ATAU MENAJA. DALAM 3 BULAN (TGK PAGE 1) SAYA DAH PULANG MODAL SY 700USD.
SY DAH REQ DRAW KE LR. NANTI CLEAR SY BGTAW SINI.



JOMMM BUKAN SUSAH, KLIK 10 IKLAN JE 1 MINGGU
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 707x175.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1022x354.


payment done. tanpa aktif mencari downline kawe telah pulang modal.
hanya dgn klik 10 iklan seminggu. jom reg dan pakat klik iklan 



BARU!!! BAKAL MELETUP DI ASIA,INDIA,BANGLADESH,RUSSIA,INDONESIA DAN 160 NEGARA DI DUNIA


Sesiapa yang ingin pendapatan pasif

USD4  hingga USD80 setiap minggu

sehingga 52 Minggu/setahun, TANPA MENAJA dan Bukan MLM, Bukan Skim Pelaburan, bukan SKIM CEPAT KAYA

Tapi sistem yang dibina berasaskan iklan di internet.



“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa yang ada pada diri mereka ”

REVOLUSI DUNIA PENGIKLANAN GLOBAL WORLDSHOPPERSLINK..
PROGRAM TERBAIK 2012..

 1 DUNIA BOLEH SERTAI..PASTI MELETOP 2013..
Janawang hingga USD1200 setiap hari dengan
TEKNOLOGI DI HUJUNG JARI..
Mudah sangat!! Klik-Klik IKLAN pun boleh buat duit hari-hari..
TANPA MENAJA DAPAT UPAH KLIK USD0.40~USD8.00 UNTUK SATU IKLAN YANG ANDA KLIK..
Bergantung Pakej anda sertai..
Secara ringkas, anda dapat UPAH KLIK dari RM60~RM1110 SEBULAN..WOW HEBAT!!
Bagi sesiapa yang rajin berkongsi peluang baik dengan kawan2 dengan buat Networking, pendapatan boleh nencecah USD1200 atau RM3800 sehari..WOW!!!
Sila Free Reg UNTUK TEMPAH POSISI TERAWAL..

click REGISTER NOW..!!
Untuk Keterangan Lanjut..
Hubungi Mohd Hafiz bin Mokhtar
019-2595019



Impian Anda Boleh Menjadi Kenyataan
MENCAPAI IMPIAN DAN MATLAMAT
·         Nikmati gaya hidup persaraan yang diidamkan
·         Memiliki rumah idaman
·         Memiliki kereta mewah
·         Simpanan tabung untuk anda dan keluarga anda
·         Bebas daripada masalah hutang
·         Menunaikan haji dan umrah
·         Melancong ke tempat yang diidamkan.


Adakah anda sedar dengan realiti kewangan dunia sekarang? 
Harga barangan yang sentiasa naik, padahal gaji tidak naik-naik pun.

Adakah anda mempunyai masalah:
·         Hutang Kad Kredit?
·         Wang simpanan yang tidak mencukupi
·         Hutang keliling pinggang (rumah, kereta, personal loan)



Keluarkan diri anda daripada masalah ini! Tentunya masalah anda boleh diselesaikan disini.
INSYAALLAH…


Bagi memudahkan kefahaman anda kenapa Sistem ini dijalankan, elok sama-sama kita merenungi beberapa contoh seperti berikut :
1. Kita selalu gunakan laman web percuma seperti Yahoo, Google, MSN, dan lain2 yang sewaktu dengannya. Bagaimana semua ini PERCUMA sedangkan pada hari ini mana ada benda yang free. Semuanya perlukan $$$.
2. Rangkaian TV3 yang selalu kita tonton percuma, samada kita menonton drama, movie, perlawanan bolasepak dll. Tak pernah pula kita kena bayar apa2. Tetapi bagaimana TV3 boleh bayar gaji pekerja mereka, siap beri bonus 6 bulan gaji. Dari mana mereka mendapat wang?
3. Facebook sebagai contoh lain, kita dapat gunakannya percuma. Tetapi kita dengar cerita bahawa pemiliknya menjadi jutawan yang kaya raya dalam masa 1 tahun sahaja di usia 25 tahun. Sekarang beliau telah menjadi billionaire, apa tidaknya baru-baru ini IPO Facebook mencatat rekod dalam sejarah kerana IPOnya yang terbesar di dunia. Bagaimana beliau menjadi kaya sedangkan kita melayarinya percuma sahaja.
4. Sedangkan kita membayar kos broadband, streamyx @ unifi setiap bulan tanpa dapat pulangan apa-apa. Sedarkah kita tanpa disedari kita telah menghabiskan Beribu RM selama ini untuk membayar perkhidmatan tersebut. Siapakah yang mendapat keuntungan?? Fikir-fikirkanlah.... Setiap hari kita klik buka email, facebook tanpa jemu walaupun kita tak dibayar satu senpun. Kini dengan worldshopperslink.com dengan klik-klik sahaja anda boleh menjana pendapatan harian walaupun tanpa menaja.

Mengapa Mesti Sertai Worldshopperslink??

Anda tidak perlu MENJUAL PRODUK, tidak perlu BAYAR YURAN/ CAJ BULANAN, tidak perlu MANTAIN BELIAN PERIBADI dan yang penting sistem ini MURAH untuk anda sertai HANYA RM175 !!! Anda tidak akan jatuh MUFLIS dengan hanya bermodalkan serendah RM175 tetapi jika anda tidak mencuba anda tergolong dalam 98% masyarakat Malaysia yang tidak mahu mengeluarkan duit untuk memajukan DIRI.
Jelas sekali bahawa pengiklananlah yang menjadi nadi dan sumber pendapatan web/media yang percuma. Sebagai pengguna, kita tidak diberi peluang langsung untuk sama-sama menjana pendapatan dalam industri pengiklanan ini. Lainlah anda seorang yang popular seperti Ust Azhar Idrus, Neelofa, Aaron Aziz, Mawi, Rosyam Noor, Siti Norhaliza, Maya Karin dan sebagainya. Kerana kita tiada daya tarikan terlampau.
Namun, terkini Worldshopperslink, sebagai portal pengiklanan menawarkan peluang kepada kita untuk sama-sama meraih keuntungan daripada iklan di internet. Persoalannya kenapa Click4Dollar.com bersungguh-sungguh sangat untuk berkongsi keuntungan dengan kita semua? Sila teruskan pembacaan untuk mendapatkan jawapnya.


Kelebihan Yang Anda Dapat


Worldshopperslink.com merupakan satu portal pengiklanan global yang sedang bersaing dengan Yahoo dan Google. Namun jika ingin bersaing secara biasa sememangnya mustahil untuk berjaya. Oleh itu,  Worldshopperslink  menggunakan khidmat member get member.

Member berperanan untuk memperkenalkan laman web ini dan perkhidmatan  Worldshopperslink  sebagaimana peranan ahli insuran, hartanah dan seumpamanya. Cumanya gerak kerjanya member Worldshopperslink jauh lebih mudah berbanding ahli insuran atau hartanah. Ia boleh dilakukan secara full time atau part time.

Kitalah yang berperanan meningkatkan rating web Worldshopperslink

Sebenarnya laman web yang terkenal pada hari ini seperti yahoo, google, facebook suatu masa dahulu juga menggunakan khidmat member sebagaimana dilakukan oleh  Worldshopperslink  Hari ini, laman web tersebut tidak lagi memerlukan khidmat member kerana telah popular, dan member sedang menikmati income berdasarkan komisyen hasil keuntungan daripada pengiklanan.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...