Monday, March 23, 2015

eXfuze Seven plus classic yang menakjubkan


ATTENTION: eXfuze seven plus menghindari kanser, sakit jantung, kencing manis dan pelbagai penyakit dengan berkesan ...

"Siapa minum siapa tahu! Rahsia kehebatan eXfuze Seven Plus mengatasi masalah kesihatan anda...minuman ekstrak pertama di dunia yang menjimatkan"

Gabungan tujuh ekstrak tumbuhan dan buah-buahan terbaik dunia dengan 3 bahan tambahan iaitu Goji, Noni, Acai, Mangosteen, GAC, Brown seaweed, Seabuckthorn, Aloe Vera, Buah delima dan Blue berry




Salam sejahtera,

Mahukan anda minum minuman semulajadi yang kaya dengan zat tumbuhan yang paling berkhasiat setiap hari?

Sekarang; anda bayangkan produk yang lazat dan berkhasiat yang dicampurkan dengan 'superfood' semulajadi yang dikenali sebagai Seven+. Ia asli,100% produk semulajadi yang menggabungkan tumbuhan lagenda dunia.


eXfuze Seven+ dihasilkan daripada keinginan untuk menghasilkan sinergi 'superfood' tambahan unik yang memberi kesan yang jelas dalam kehidupan manusia di serata dunia.

Selepas beberapa tahun menjalankan kajian yang teliti bersama Pakar Perubatan, Pakar Pemakanan, Ahli Sains dan Pakar Analisis Tumbuhan, berkat usaha keras dan keazaman pengasas eXfuze akhirnya berjaya menghasilkan minuman tumbuhan semulajadi berkhasiat, Seven+. 

Dengan berpegang kepada prinsip "Jadi Proaktif, Bukan Reaktif" untuk kesihatan anda, Seven+ dicipta untuk membantu anda mencapai tahap kehidupan yang terbaik. Minum Seven+ setiap hari dapat mengekalkan kesihatan optimum anda.


eXfuze Seven+ Classic adalah gabungan ekstrak daripada :

Noni
Goji
Brown seaweed (fucoidan)
GAC
Mangosteen
Seabuckthorn
Acai berry
Aloe Vera
Buah delima (pomegranate)
Blue Berry
Anggur - untuk perasa jus
Air Functional - untuk pemprosesan ekstrak

Tidak seperti produk makanan yang lain, pendekatan eXfuze dalam menghasilkan Seven+ ialah menggunakan pengekstrakan untuk setiap jenis tumbuhan. Ini ialah untuk memastikan nilai zat makanan yang tinggi di dalam tumbuhan tidak hilang. 

Disebalik teknologi saintifik pengekstrakan Seven+ menghasilkan makanan 'super' 100% semulajadi dengan formula yang mudah untuk diserap oleh badan dan keaslian optima yang dikenali dalam pasaran kini.

Ekstrak ialah hasil dari tumbuhan yang diperolehi dari cara pemprosesan yang betul untuk mendapatkan nilai zat makanan yang tinggi.

Proses pengakstrakan yang digunakan dalam penghasilan Seven+ dapat memisahkan zat makanannya daripada zat yang kurang penting dan selulosa yang tidak boleh dihadam.

Oleh itu, ekstrak lebih berkesan dan mudah diserap oleh badan berbanding jus perahan. Satu lagi kelebihan ekstrak ialah paras gulanya yang kurang berbanding jus perahan.


Kenapa perlu mengambil eXfuze seven+ sebagai minuman harian



eXfuze Seven+ membekalkan bahan mentah kepada tubuh untuk melindungi, membaiki, memulih, mengawal dan mengekalkan ke dalam semua sistem tubuh



Testimoni Pengguna











Dapatkan eXfuze Seven+sekarang juga!


Harga sebotol untuk kegunaan sebulan ialah RM195 (seluruh Malaysia) Kos pos percuma

Untuk membuat tempahan sila membuat pembayaran ke dalam Maybank Akaun 1623 4836 3910 HAFIZ MOKHTAR

Selepas membuat pembayaran sila SMS maklumat ke +6 019-2595019

NAMA<space>ALAMAT<space>SEVENPLUS<space>JUMLAH BANK IN<space>MASA & TARIKH BANK IN

Mahu mendapatkan Seven+ dengan harga yang lebih menjimatkan di samping dapat menjana pendapatan sampingan


Anda boleh mendapatkan eXfuze Seven+ dengan harga yang lebih menjimatkan dengan penyertai kami di eXfuze sebagai ahli. Dengan hanya menggunakan produk eXfuze dan berkongsi kebaikan produk, anda boleh mendapatkan eXfuze seven+ dengan lebih menjimatkan di samping dapat menjana pendapatan sampingan dari rumah.


HAFIZ MOKHTAR
+6 019-2595019


No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...