Thursday, March 1, 2018

Guna Je VISA PayWave Di Caltex Untuk Pandu Pulang Mercedes Benz C200!

Kredit gambar utama: Pexels
Iyalah, hari ini semua benda ingin segera, semua pun nak cepat. Tidak hairanlah lebih daripada dua juta transaksi VISA payWave dilakukan rakyat Malaysia setiap bulan.
guna je visa paywave di caltex untuk pandu pulang mercedes benz c200!
Memahami keperluan ini, Caltex bekerjasama dengan VISA untuk menjadi pembekal minyak pertama memperkenalkan VISA payWave di stesen. Anda bukan sahaja tak perlukan tunai, tetapi tidak perlu swipe mahupun PIN untuk melakukan transaksi di bawah RM250.
Senangkan? Masa pun jimat dan lagi best anda tidak perlu menunggu duit tabung penuh untuk memiliki Mercedes Benz C200. Kata orang rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari... Apatah lagi kalau rezeki bernilai ratusan ribu ringgit, seperti yang ditawarkan Caltex ni.
guna je visa paywave di caltex untuk pandu pulang mercedes benz c200!
Hanya isi minyak atau beli mana-mana barang di Caltex dan bayar menggunakan VISA payWave untuk menyertai peraduan "Wave & Win" mulai sekarang sehingga 19 Mac ini. Selain Mercedes Benz C200, pemenang utama turut membawa pulang RM10,000 StarCash. 32 orang pelanggan bertuah juga berpeluang membawa pulang hadiah bulanan berjumlah RM5,000 StarCash. Apa tunggu lagi? Jomlah layari www.caltex.com.my untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Zikir Dan Doa Yang Baik Dibaca Pada Hari Arafah

  Walaupun umat Islam di Malaysia dan banyak lagi negara lain tidak dapat menghantar jemaah haji ke Tanah Suci, Mekah oleh kerana penularan ...